فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۰۵۲۷۸

نظرهای مخاطبان تجارت‌نیوز در مورد عملکرد دیجی‌کالا

اجناس دیجی کالا از بازار ارزان‌تر است؟

اجناس دیجی کالا از بازار ارزان‌تر است؟

دیجی‌کالا توانسته است برخی مشتریان خود را راضی کند و برخی را نه. گروهی معتقدند عملکرد آن نسبت به گذشته افت کرده است اما بعضی این فروشگاه را هنوز بهترین گزینه برای خرید اینترنتی می‌دانند.

تجارت‌نیوز چندی پیش مطلبی را با موضوع خرید آنلاین از دی جی کالا منتشر کرد که به نظرهای مخاطبان در مورد عملکرد این فروشگاه اینترنتی اختصاص داشت.

نظرهای گروه دیگری از مخاطبان تجارت‌نیوز را در این مورد، در ادامه بخوانید.

مشتریانی با تجربه کاربری خوب

گروهی از مخاطبان تجربه‌های خوب خود را با دیگران در میان گذاشته‌اند.

- «من از سال ۹۴ از دیجی خرید می کنم. کمی ارسالشون با تاخیر هست ولی در کل من راضیم و مشکلی ندارم. همه مدل خریدی هم داشتم. از موبایل و لپتاب بگیرید تا یخچال و لباسشویی و حتی خورده ریز»

- «تخفیف ها و ارسال زود افت کرده منم چندین ساله مشتری دیجی هستم، ولی کمی کیفیتش پایین اومده ولی پیگریاشون بد نیست به هرحال بهتر از سایت‌های دیگه است.»

- «اگه از دیجی کالا ناراضی هستید نخرید من تا حالا کلی چیز از دیجی کالا خریدم. همشون درست خوب با کیفیت و با قیمت مناسب بودند من هر چیزی از دیجی کالا خریدم دو برابر ارزون تر از قیمت بازار بوده»

- «دیجی کالا واقعا پیشرفت کرده و بسیار بسیار شرکت خوب و عالی هست،من که هر خریدی کردم واقعا راضی بودم.»

- «افت که کرده چون محصولات یهو خیلی دسته بندی وسیعتر پیدا کرد. آیتم های سرچ پیشرفته خیلی افت پیدا کرده و بهش کم توجهی میشه. تاخیر در تحویل هم یک آیتم منفی محسوب میشه … اما با همه این ها هنوز برای خرید اینترنتی بهترین گزینه است.»

مشتریانی با تجربه کاربری بد

گروهی دیگر به عملکرد دیجی‌کالا انتقاد دارند.

- «من چند سال از دیجی خرید می کنم در خصوص ارسال اجناس و زمانبندی بنظرم خوبه ولی مشکل اینه که جنس فیک می فرستن متاسفانه دیجی بیشتر نقش دلال داره و اصلا نظارتی روی جنس نداره مردم به اعتبار خود دیجی سفارش می دن…»

- «دیجی کالا کلا دیگه مثل قدیم کالاهای خوب نمیاره از طرفی قیمت های بعضی کالاهاش واقعا بالا .بعدم وقتی زنگ می زنیم که کالا رو مرجوع کنن بیشتر کالاها و قبول نمی کنه بسته بندی کالاها درست نیست .بعصی کالا های دسته دومه جلی کالای نو می فرستن.»

- «من تقریبا۱۰ساله از دی جی کالا خرید می کنم اکثر جنساش با اون عکسی که تو دیجی کالا زده فرق می کنه … دیجی کالا دیگه اون دیجی کالای قدیمی نیست.»

- «یک لپتاپ خریدم چیزی که تحویل دادند چیز دیگری بود در پاسخ به اعتراض هم گفتند کالا را پس می گیریم که اگر میخواستم دوباره آن لپتاپ را بخرم تفاوت قیمت البته در یک هفته دوسه میلیون می شد…»

- «دیجی کالا واقعا افت کرده، خرید مداوم من کمتر شده و الان به صفر رسیده، از حدود دو ماه پیش شروع شد، ارسال کالا خیلی بد شده، مدام می گن سری بعدی، اما تکرار می شه.»

- «تا یه رقیب خوب و سر سخت نباشه فایده نداره … ما حاضریم گرون بخریم ولی جنس سالم و اصل تحویلمون بدن یا یکم مسئولیت داشته باشن پس بگیرن.»

- «منم تجربه خرید موفق بیشتری نسبت به ناموفق هاش داشتم ولی به هیچ وجه نمیتونم طرفدارش باشم و البته کلی نقد می شه از دیجیکالا نوشت که افراد رو از خرید منصرف کنه ولی به خاطر مزایای انحصاریش مجبوریم باز هم ازش خرید کنیم.»

- «منم در این چندین ماه شیوع کرونا به دلیل شرایط زندگی م مجبور شدم خیلی از خریدهام رو از دیجی کالا انجام بدم که گاهی خیلی خوب بوده و گاهی واقعا ضعیف، با نظر رقابتی شدن این بازار کاملا موافقم.»

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.