فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۰۷۲۰۹

نظرهای مخاطبان تجارت‌نیوز در مورد عملکرد دیجی‌کالا

خرید از دیجی‌کالا خوب است یا بد؟

خرید از دیجی‌کالا خوب است یا بد؟

دیجی‌کالا هم خریدارانی دارند که با وجود برخی انتقادات، باز هم حاضر به خرید از این فروشگاه اینترنتی هستند و هم کاربرانی که می‌گویند دیگر تمایلی به خرید از این سایت ندارند.

تجارت‌نیوز چندی پیش مطلبی را با این عنوان که از دی جی کالا خرید کنیم یا نه منتشر کرد که به نظرهای مخاطبان در مورد عملکرد این فروشگاه اینترنتی اختصاص داشت.

نظرهای گروه دیگری از مخاطبان تجارت‌نیوز را در این مورد، در ادامه بخوانید.

فروشگاه خوبی است

گروهی از خوانندگان از عملکرد دیجی‌کالا، به عنوان یک فروشگاه اینترنتی راضی هستند.

- «آخه شما هایی که می گین دیجی بده رو چه حساب کتابی می گین؟ من هر هفته از دیجی چیز سفارش می دم خیلی هم راضی هستم. قبل از خرید هر کالایی نظرات بقیه کاربران که این کالا رو خریدن رو ببینین و بعد خرید کنین من همش نظرات رو می بینم و از تمام خرید هایم راضی هستم … به جز یه بار که کالای پوسیده برام فرستاد.»

- «محصولاتش با کیفیت و عالیه من چند ساله دارم از دیجی کالا خرید می کنم.»

- «من چندبار خرید کردم خوبه نسبت به بقیه فروشگاه های اینترنتی.»

- «برخی از دوستان تصور می کنن در سوئیس زندگی می کنند. نکته خوب دیجی کالا یک هفته مهلت عودت کالا هست و برای برخی از کالاها قیمت کمتر نسبت به بازار. نکته منفی در مورد دیجی کالا نبودن چند رقیب قدر هست و عملا دیجی کالا یکه تاز فروش اینترنتی در ایران هست … من شخصا به دلیل مشغله کاری از دیجی کالا خرید می کنم و تنها نکته جذاب برای من همونطور که گفتم امکان مرجوعی کالا هست…»

- «خیلی وقتها این تخفیفات زیاد در دیجی کالا وسوسه انگیز است، من بعد از خرید با تخفیف ۶۰ درصد بعد دیدم در دیگر سایت بدون تخفیف قیمت ها برابر و یا کمتر است، بیشتر تخفیفات هم جنس های بنجل است. ولی با همه اوصاف تخفیفات خوب هم داره و اینکه نرخ معین داره خیلی خوبه.»

خریداران ناراضی

گروهی اما نسبت به عملکرد دیجی‌کالا انتقاداتی دارند.

- «خیلی از اقلام، شاید نود درصد آنها چندین برابر قیمت بازار خرده فروشی است … و دیجی فقط دنبال کمسیون خودش است و هر چی قیمت ها بالاتر باشه بیشتر می بره…»

- اول کارش خوب بود اما الان هرکی هر قیمتی بخواد می زنه .قیمت، رفته بالا کیفیت اومده پایین.»

- «در دیجی کالا بعضی اجناس ارزانتر از بازار و برخی اجناس گرانتر از بازار است. برخی از فروشگاه های دیجی کالا اجناسی می فرستند که با تصویر سایت فرق می کنه و یا کالای مشابه دیگری ارسال می کنند که خریدار بابت جنس اصلی هزینه بیشتری پرداخت کرده است و آنها جنس ارزانتری برای خریدار ارسال می کنند.»

- «متاسفانه این سایت خرید بعد از چند سال کار خوب و اشباع شدن از مشتری، یکی دوسالی هم هست که به شدت کیفیت محصولات و ارائه خدماتش‌ افت کرده و بارها و بارها برای من پیش اومده یه محصول دیگه سفارش دادم ولی چیز دیگری ارسال شده برام.»

- «من تجربه خریدی رو دارم که ۷ روز زمان عودت داد، وقتی دستم رسید دیدم کالا دست دو بود و اصلا با مشخصاتی که می خواستم نمی خوند، با اینکه بسته بندی سالم بود زیر بار نرفتن.»

- «دیجی کالا تبدیل به یک دلال شده قیمتهاش که دیگه مشخصه بیشتر از بازاره و جنس ارسالی هم براش کیفیتش مهم نیست و فقط به فکر سود خودشه نه چیز دیگه فکر می کنه.»

- جنس هاش خلاف عکسی هست که گذاشتن. من خرید کردم اصلا هم راضی نیستم، دیگه هم سفارش نمی دم.»

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.