فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۰۵۹۹۲

راهنمای خرید تشک ویستر + نکات طلایی

راهنمای خرید تشک ویستر + نکات طلایی

با یک حساب سر انگشتی می‌توان دریافت که همه ما یک سوم از عمر خود را در خواب می‌گذرانیم بنابراین برای اینکه خوابی راحت و شیرین را تجربه کنیم، باید هنگام خرید تشک ویستر توجه و دقت کافی را داشته باشیم تا تشکی مناسب با شرایط جسمانی خود خریداری نمائیم.

تشک ویستر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در ایران به منظور تولید کالای خواب شروع کرده است و یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین برندها در عرصه تشک‌ می‌باشد. هدف اصلی این شرکت کیفیت بالا و کسب رضایت مشتریان است. این برند با سال‌ها تجربه و تلاش توانسته است تشک هایی با بهترین متریال روز دنیا و استاندارد تولید کند.

در این راهنما با ما همراه باشید تا ضمن معرفی برندی مطرح و معتبر همچون برند تشک ویستر، انواع مختلف تشک ویستر را توضیح دهیم تا بتوانید خرید مطمئن و خوبی پیش رو داشته باشید.

قبل از انتخاب تشک ویستر و اقدام به خرید آن، نکات زیر را درنظر داشته باشید و به آنها پاسخ دهید :

میزان نرمی و سفتی تشک ویستر چقدر باشد؟

میزان نرمی و سفتی تشک ویستر، به وزن شخصی که از تشک استفاده می‌کند بستگی دارد. یک تشک برای شخصی که وزن پایین تری دارد سفت تر و برای شخصی که وزن بالایی دارد نرم تر خواهدبود. بنابراین اگر وزن بالایی دارید، بهتر است تشکی با رده بندی بالاتر انتخاب کنید که تحمل وزن بالاتر و میزان نرمی و سفتی متعادلی داشته باشد.

میزان نرمی و سفتی تشک ویستر را باید باتوجه به شرایط جسمانی خود انتخاب کنید. برای مثال افرادی که دارای مشکلات کمر و ستون فقرات هستند باید تشکی که تهیه می کنند تقریبا سفت باشد. اما اگر کمردرد ندارید یا کمردردتان خفیف است، مدل های طبی فنری برای شما مناسب هستند که سطح متوسط و نسبتا نرمی دارند. برای راهنمایی بیشتر انواع تشک ویستر را معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم هریک از انواع برای چه افرادی مناسب است.

تشک طبی ویستر

تشک طبی ویستر، تشک هایی هستند که معمولا با نام تشک ارتوپدیک یا مدیکال هم شناخته می‌شوند و برای افرادی که مشکلات ستون فقرات، دیسک کمر و کمردرد دارند مناسب است. در تولید این نوع تشک ها از فنر استفاده نشده است. ساختار تشک طبی به گونه ای است که هنگام خواب بتواند از بدن و ستون فقرات شما به خوبی محافظت کند، این نوع تشک ها میزان نرمی و سفتی ایده آلی دارند که هر فرد با هر عادت خوابی که داشته باشد به شکل بدن درآمده و خواب راحتی را برای شما فراهم می‌کند. سفتی و نرمی تشک های طبی اینطور نیست که بیش از حد نرم باشد که فرد را در خود غرق کند و نه آنقدر سفت که فرد بعد از خواب در طول روز احساس درد در تمام نقاط بدن خود داشته باشد. تشک طبی ویستر با خاصیت های فراوانی که دارند باعث شده است که بسیاری از متخصصان ارتوپد این تشک را به بیماران خود معرفی کنند. تشک‌های طبی ویستر در 2 مدل مختلف زیر تولید می‌شوند که به ترتیب کیفیت بصورت زیر می‌باشند:

  1. تشک ویسکو ویستر
  2. تشک ویستر هورداپدیک

23

تشک فنر منفصل ویستر

تشک فنر منفصل ویستر از جدید ترین تشک های موجود در بازار می‌باشد که ساختار این نوع تشک ها به گونه ای است که فنرها به صورت جداگانه در پاکت های مخصوص قرار گرفته اند. تشک فنر منفصل ویستر نسبت به تشک طبی ویستر نرم تر می‌باشد و برای افرادی که کمردرد ندارند یا کمردرد خفیف دارند مناسب است. تشک فنر منفصل لرزش و ارتعاش را به قسمت های دیگر منتقل نمی‌کند و باعث بالا رفتن کیفیت خواب شما می‌شود. در صورتی که قصد خرید تشک دو نفره دارید پیشنهاد ما به شما تشک فنر منفصل ویستر می‌باشد. تشک‌های فنر منفصل ویستر در 4 مدل مختلف زیر تولید می‌شوند که به ترتیب کیفیت بصورت زیر می‌باشند:

  1. تشک ویستر کرون ویستر
  2. تشک ویستر کینگ ویستر
  3. تشک ویستر ویس پاکت
  4. تشک ویستر آوین نوین

24

تشک فنر متصل ویستر

یکی از قدیمی ترین و مقرون به صرفه ترین نوع تشک های موجود در بازار تشک فنر متصل ویستر است. تشک فنر متصل ویستر سطح نسبتا نرمی دارد و برای افرادی که کمردرد و مشکلی ندارند، مناسب است. در تشک فنر متصل، تمامی فنرها در سر تا سر تشک به هم متصل هستند بنابراین هیچ یک از فنرها به صورت مستقل عمل نمی‌کنند، به همین دلیل در این نوع تشک ها انتقال ارتعاش و لرزش از یک سطح به سطح های دیگر تشک انتقال می‌یابد. تشک هایی با این نوع ساختار بیشتر برای تشک های یک نفره توصیه می‌شود. تشک‌های فنر متصل ویستر در 5 مدل مختلف زیر تولید می‌شوند که به ترتیب کیفیت بصورت زیر می‌باشند:

  1. تشک ویستر دکتر ویستر
  2. تشک ویستر دکتر ویستر ارتوپدیک
  3. تشک ویستر جیوا
  4. تشک ویستر مارینا
  5. تشک ویستر ناژین

سایز تشک ویستر باید چقدر باشد؟

هنگام خرید تشک ویستر، به سایز تشک هم باید توجه داشته باشید. سایز تخت و تشک خود را باید طبق سلیقه ی شخصی و ابعاد اتاق خواب خود انتخاب کنید زیرا که خرید تشکی با ابعاد بزرگ، برای یک اتاق نسبتا کوچک به هیچ وجه انتخاب مناسبی نیست.

و اینکه تشک کودک، نوجوان، یک نفره یا دونفره می خواهید؟ در ادامه ابعاد استاندارد تشک کودک، نوجوان، یک نفره و دونفره ویستر را توضیح می‌دهیم.

  • تشک 70 * 130 و 70 * 135 سانتی‌متر : این سایزها مناسب تخت نوزادی می‌باشند و ابعاد استاندارد تشک نوزاد است.
  • تشک 80 * 180 : سایز استاندارد تشک نوجوان است و مناسب تخت های نوجوان و دومنظوره (نوزاد-نوجوان) می‌باشد.
  • تشک 200 * 90 سانتی‌متر : سایزاستاندارد تشک یک نفره است و برای افرادی با جثه متوسط و افرادی که فضای زیادی در اتاق خواب خود ندارند، مناسب است.
  • تشک 200 * 100 سانتی‌متر : این سایز تشک تقریبا سفارشی است و تشک یک نفره بزرگ محسوب می‌شود و برای افرادی با جثه درشت و افرادی که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.
  • تشک 200 * 120 سانتی‌متر : به این سایز تشک، تشک یک و نیم نفره گفته می‌شود. تشک یک و نیم نفره برای افرادی با جثه درشت یا افرادی که می‌خواهند همراه فرزندشان بخوابند و افرادی که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.
  • تشک  200 * 140 سانتی‌متر : به تشک سایز 140، تشک دونفره کوچک گفته می‌شود. این سایز تشک برای زوج هایی که فضای کمی در اتاق خواب خود دارند مناسب است.
  • تشک 200 * 160 سانتی‌متر : سایزاستاندارد تشک دونفره است. این سایز تشک به تشک کوئین معروف است و برای تمامی زوج ها مناسب است.
  • تشک 200 * 180 سانتی‌متر : به این سایز تشک، تشک کینگ سایز گفته می‌شود و تشک دونفره بزرگ محسوب می‌شود. تشک کینگ سایز برای زوج هایی که فضای زیادی در اتاق خوابشان دارند یا می خواهند همراه فرزندشان بخوابند و زوج که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.
  • تشک 200 * 200 سانتی‌متر : به این سایز تشک، تشک کالیفرنیا کینگ گفته می‌شود و تشک دونفره بزرگ محسوب می‌شود. تشک کالیفرنیا کینگ نیز مانند تشک کینگ برای زوج هایی که فضای زیادی در اتاق خوابشان دارند یا می‌خواهند همراه فرزندشان بخوابند و زوج که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.

میزان بودجه ­‌تان برای خرید تشک ویستر چقدر است؟

ابتدا میزان بودجه ای که برای خرید تشک ویستر اختصاص داده اید را درنظر بگیرید و سپس اقدام به انتخاب تشک مورد نظر خود کنید. تشک ویستر با تولید تنوع بالایی از انواع تشک های طبی و طبی فنری پاسخگوی تمامی نیازهای شما می‌باشد و می‌توانید تشک مناسب خود را با هر توان مالی تهیه نمائید.

نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که هرچه کیفیت تشک ویستر بالاتر باشد، به نسبت قیمت بالاتری نیز خواهد داشت و اگر تشکی که قیمت آن کمی بالاتر از میزان بودجه اختصاصی شما باشد را تهیه کنید، قطعا در طولانی مدت به نفع شما خواهد بود.

خرید تشک ویستر با بیشترین تخفیف، ارسال رایگان و پرداخت درب منزل در فروشگاه خوابکو

راه های ارتباطی جهت خرید تشک ویستر

شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به سایت خوابکو به نشانی khabco.com ، خرید تشک ویستر خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید:

  • شماره تماس: 02128422926
  • شماره تماس:  09981538051
  • شماره تماس:  09013976767
  • شماره تماس:  09120696529

این راهنمای خرید تشک ویستر و توجه به نکات طلایی ذکر شده در آن، می‌تواند کمک کند تا شما انتظارات خود از یک تشک خوب و راحت را بدانید و متناسب با آن نیازها، به دنبال مدل مناسب باشید.

مزایای خرید تشک ویستر از فروشگاه خوابکو

فروشگاه خوابکو با ارائه محصولات باکیفیت تشک ویستر، تمام تلاش خود را می کند که شما مشتریان عزیز بتوانید خریدی رضایت‌مند با بهترین کیفیت و بهترین قیمت را داشته باشید. خدمات دیگر فروشگاه خوابکو برای مشتریان خود بصورت زیر می باشد:

  • خرید حضوری و اینترنتی
  • ارسال فوری و رایگان
  • پرداخت در محل
  • مشاوره 24 ساعت 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.