فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۱۷۸۰۰

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۹/۲۹

فشار قیمتی در بازار خودرو شکست / معرفی رکورداران ارزانی / قیمت انواع خودرو در روز جمعه +جدول

فشار قیمتی در بازار خودرو شکست / معرفی رکورداران ارزانی / قیمت انواع خودرو در روز جمعه +جدول

در حالی که در هفته گذشته نوسان قابل توجهی در بازار خودرو مشاهده شده بود و قیمت برخی خودروها حتی تا شش میلیون تومان هم گران شده بودند اما در هفته اخیر کاهش قیمت‌ها قابل توجه بود. رکوردارهای ارزانی پژو 2008 با هفت میلیون و پژو 207 اتوماتیک با 4.5 میلیون تومان کاهش قیمت بوده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین لیست از قیمت انواع خودرو در روز جمعه نشان می‌دهد بیشتر خودروها نسبت به جمعه هفته قبل ارزان شده‌اند.

این درحالیست که در هفته گذشته پژو ۴۰۵ و پارس دوگانه‌سوز هرکدام بیش از شش میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵٫۸ میلیون تومان و سمند دوگانه‌سوز ۵٫۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۰۸ بیش از ۳۵ میلیون تومان گران شده بودند.

اما در هفته اخیر پژو 2008 بیش از هفت میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک بدون رینگ 4.8 میلیون تومان، پژو پارس اتوماتیک و سمند سورن بیش از چهار میلیون تومان، پژو 207 دنده‌ای بیش از 2.8 میلیون تومان، وانت آریسا و سمند بیش از 2.5 میلیون تومان و پژو پارس دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کردند.

در سوی دیگر تنها رشد قیمت دو خودرو کمی قابل توجه است؛ پژو 405 دوگانه‌سوز بیش از 1.5 میلیون تومان و پراید 151 بیش از 1.3 میلیون تومان رشد قیمت را پشت سر گذاشتند. این درحالیست که در شش مدل دیگر پراید قیمت‌ها نسبت به جمعه گذشته کاهش یافته‌اند.

اولین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز جمعه 29 آذر ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا (تا ساعت پیش از ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

111 8

قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/1 112 2 قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/2 113 2 قیمت انواع محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.