خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۲۸۰۷۹

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۱۱/۱۵

گرانی ۵ میلیون تومانی پژو ۲۰۷ در یک روز +جدول قیمت‌ها

گرانی ۵ میلیون تومانی پژو ۲۰۷ در یک روز +جدول قیمت‌ها

54 درصد از خودروهای مورد بررسی در گزارش‌های روزانه دچار نوسان قیمت شده‌اند که بیشترین افزایش قیمت را خودروی پژو 207 صندوقدار با گرانی پنج میلیون تومانی نسبت به دیروز، ثبت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

از 41 خودروی مورد بررسی در گزارش‌های روزانه، امروز تنها سه خودرو کاهش قیمت داشتند. از این تعداد کاهش دو خودرو 100 هزار تومان و یک خودرو 800هزار تومان نسبت به روز گذشته ارزان شدند.

در مقابل نیز 54 درصد از خودروهای مورد بررسی دچار نوسان قیمت شده‌اند که بیشترین افزایش قیمت را خودروی پژو 207 صندوقدار با گرانی پنج میلیون تومانی نسبت به دیروز، ثبت کرده است. پس از آن خودروهای پژو 207 اتوماتیک با سه میلیون و 500هزار، دنا پلاس توربو (تیپ 2) با سه میلیون، دنا پلاس توربو (تیپ 1) با دو میلیون تومان بیشترین نوسان قیمت را داشته‌اند.

15 3

قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱ 15 2 قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲ 15 1 قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.