خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۵۳۵۳۲

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز :

قطعا دلار ارزان می‌شود / دلار به مرز ۸ هزار تومان می‌رسد

قطعا دلار ارزان می‌شود / دلار به مرز 8 هزار تومان می‌رسد

مجید کیانپور گفت: قطعا با سیاست‌هایی که هم دولت و هم مجلس در پیش گرفته قیمت دلار در بازار کاهش خواهد یافت و به هشت هزار تومان خواهد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی اخیرا از کاهش قیمت دلار با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «نرخ فعلی به هیچ وجه قیمت ذاتی دلار نیست و برای تعدیل آن برنامه داریم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را مصروف تقویت ارزش پول ملی خواهیم کرد.»

پس از این پست اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی، این روزها نرخ دلار به‌صورت قابل توجهی در بازار افزایش پیدا کرده، به‌طوری که به مرز 13 هزار تومان رسیده است. سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا می‌توان همچنان به صحبت‌های رئیس کل بانک مرکزی در خصوص اینکه قیمت دلار ارزان می‌شود، خوشبین بود؟

مجید کیانپور، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با «تجارت‌نیوز» درباره اظهارات اخیر رئیس بانک مرکزی مبنی بر کاهش قیمت دلار گفت: بدون شک قیمت واقعی دلار 12 هزار تومان نیست، به‌طوری که معتقدم ارزش واقعی دلار بین هفت هزار و 500 تومان تا هشت هزار تومان است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا با سیاست‌هایی که هم دولت و هم مجلس در پیش گرفته، قیمت‌دلار در بازار کاهش خواهد یافت و به هشت هزار تومان خواهد رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.