خبر فوری:

خبر مهم:

پادکست رادیو تجارت‌نیوز: پیش بینی اقتصاد ایران در نیمه دوم سال

پادکست رادیو تجارت‌نیوز: پیش بینی اقتصاد ایران در نیمه دوم سال

سعید برآبادیسعید سعید برآبادیسعید
حجم فایل صوتی: ۴۹.۱۶M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۲۱:۱۳ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز ، همزمان با آغاز نیمه دوم سال، پیش بینی اقتصاد ایران چگونه خواهد بود و سرمایه‌های خرد خود را به کدام بازارها هدایت کنیم؟

با نواخته شدن زنگ مدارس و شروع مهرماه و پایان یافتن ماجرای پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی، دولت عملا نیمه نخست سال را پشت سر گذاشت و اکنون با چالش‌های تازه‌ای در حوزه اقتصاد مواجه است.

این پادکست تازه‌ترین پرونده اقتصادی تجارت نیوز است با موضوع بررسی و پیش بینی اقتصادی ایران در نیمه دوم سال 1402. در کمتر از بیست دقیقه آینده به همراه تحریریه تجارت‌نیوز تلاش کرده‌ایم با شما از وضعیت اقتصادی کشور در نیمه دوم سال بگوییم و توضیح دهیم که رفتار اقتصادی دولت در حوزه‌هایی چون تنظیم بازار، تورم و نقدینگی چه تاثیری بر بازارهای مالی و سفره‌های مردم خواهد داشت.

ممنون که با یکی دیگر از پادکست‌های اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز همراه ما هستید. سپاسگزار شما هستیم که همچون همیشه پس از گوش دادن به پادکست، ما را از نظرات و راهنمایی های خود بهره‌مند می‌کنید. امیدواریم که سوژه هفته بعد پادکست درست همان سوژه ای باشد که شما خواهان بررسی آن هستید. پس منتظر نمانید. ما را در شبکه های اجتماعی تجارت نیوز پیدا کنید و به ما پیغام دهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.