خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۵۸۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی رشد بیت‌کوین تا ۳ ماه آینده / قیمت بیت‌کوین جذاب است!

پیش‌بینی رشد بیت‌کوین تا ۳ ماه آینده / قیمت بیت‌کوین جذاب است!

اگرچه ممکن است که بیت‌کوین از این هم بیشتر ریزش کند اما کارشناسان عقیده دارند که با توجه به داده‌های آماری، همین حالا هم بیت‌کوین کمتر از ارزش واقعی خود قیمت دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک تحلیلگر بازار رمزارزها که به نام DonAlt شناخته می‌شود عقیده دارد که بیت‌کوین در سه ماه آینده برای یک حرکت صعودی آماده می‌شود. چون این ارز دیجیتال کف‌های خوبی ساخته و دامیننس بیت‌کوین هم به محدوده قابل قبولی برای رشد رسیده است.

البته این تحلیلگر احتمال ریزش بازار را نادیده نگرفته است. او در جلسه استراتژی خود گفت: احتمال اینکه بیت‌کوین یک ریزش بزرگ در پیش داشته باشد بسیار زیاد است. اما بعید نیست که ناگهان روند تغییر کند و تا ۵۸ هزار دلار رشد کنیم.

«در دو یا سه ماه آینده یا بازار تسلیم می‌شود و همان ریزشی اتفاق می‌افتد که همه انتظارش را دارند. یا به سمت بالا حرکت می‌کنیم و تا ۵۸ هزار دلار را لمس می‌کنیم. من انتظار دارم اگر روند بازار نزولی شود، سقوط تا محدوده ۱۴ هزار دلار ادامه پیدا کند.»

پیش‌بینی فیدلیتی از آینده بیت‌کوین

جورین تایمر، تحلیلگر شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی عقیده دارد که بیت‌کوین و بازار رمزارزها در این محدوده به شدت قیمت جذابی دارند. این تحلیلگر مدلی را مطرح می‌کند که پذیرش آن را با تکنولوژی‌های دیگر مانند اینترنت و تلفن مقایسه می‌کند. با توجه به اینکه بیت‌کوین میزان پذیرش بسیار بالایی در طول حیات خود و مخصوصا در چند سال اخیر داشت به نظر می‌رسد که کمتر از ارزش واقعی خود قیمت دارد. این یعنی ارزش ذاتی آن بیشتر از این حرف‌ها است.

این تحلیلگر داده‌های دیگری هم به اشتراک گذاشت. او با اشتراک داده‌هایی اثبات کرد که میزان هولدرهایی که بیت‌کوین خود را بیش از ۱۰ سال نگهداری کردند ۱۳ درصد است و تغییری نکرده است. پس عملا جای نگرانی زیادی نیست.

«ممکن است بازار از این محدوده هم ریزش کند و کف‌های پایین‌تری به ثبت برساند اما من عقیده دارم که بیت‌کوین در این محدوده و در این برهه تاریخی قیمت جذابی دارد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.