خبر فوری:

خبر مهم:

پادکست رادیو تجارت نیوز: دلیل بالا رفتن قیمت نفت چیست؟

پادکست رادیو تجارت نیوز: دلیل بالا رفتن قیمت نفت چیست؟

سعید برآبادی سعید برآبادی
حجم فایل صوتی: ۴۱.۹۵M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۱۸:۰۱ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که شعله‌های جنگ از نوار غزه تا اوکراین را در نوردیده، قیمت جهانی نفت در حال صعود است. در تازه‌ترین پادکست رادیو تجارت‌نیوز با بررسی ابعاد یک پرونده مهم در خدمت شما هستیم؛ چرا نفت در حال گران شدن است و تاثیر آن بر اقتصاد و بازارهای ایران چیست؟

در این پادکست 20 دقیقه‌ای از چهار منظر به دلایل و تاثیرات افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی می‌پردازیم:

  • جنگ در خاورمیانه و افزایش قیمت نفت
  • گرانی نفت با انتخابات آمریکا چه خواهد کرد؟
  • آیا نوسانات نرخ بهره دلیل بالا رفتن قیمت نفت است؟
  • بازارهای مالی ایران چه تاثیری از افزایش قیمت نفت یافته‌اند؟

شصت و ششمین پادکست از سری پادکست‌های پرونده اقتصادی رادیو تجارت نیوز همین جا به پایان رسید اما نمی‌توان این نکته را نادیده گرفت که پرداختن به تمام جوانبِ موضوع مهمی چون دلایل افزایش قیمت نفت و تاثیر آن بر اقتصاد ایران و جهان در بیست دقیقه زمان امکان پذیر نیست. بازار جهانی نفت، بازیگران فراوانی دارد که بخش عمده آنها اکنون در شرایط کنونی درگیر دو جنگ بزرگ در منطقه هستند و تا فروکش نکردن شعله‌های این دو جنگ، نمی‌توان به کاهش قیمت جهانی نفت و تاثیرات مثبت آن بر اقتصاد جهان امیدوار بود.

خوشحالیم که با یکی دیگر از پادکست‌های تجارت نیوز، این هفته نیز مهمان شما بودیم. اگر میخواهید سوژه هفته آینده پادکست را شما به پیشنهاد بدهید، همین الان پای همین پست برای ما پیغام بگذارید یا به جمع مخاطبان ما در شبکه های اجتماعی تجارت نیوز بپیوندید و سوژه هفته آینده را شما به ما پیشنهاد کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.