کد مطلب: ۹۱۰۷۷۶

کشف کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک

کشف کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک

کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک منهدم شد​.

به گزارش تجارت‌نیوز، فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یک کارگاه تهیه و ساخت انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان کشف و منهدم شد.

سرهنگ علیرضا میررضایی با بیان اینکه مبارزه همه‌جانبه با سازندگان و توزیع‌کنندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در اولویت کاری فرماندهی انتظامی اندیمشک قرار گرفته است، اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی چمگلک در این راستا با پشتیبانی عملیاتی سایر واحدهای پلیس با رصد، اشراف و مراقبت موفق به شناسایی یک باب منزل مسکونی در این شهرستان شدند که به کارگاه بزرگ ساخت، تهیه و فروش انواع سلاح و مهمات تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی پس از محاصره کامل محل، نسبت به دستگیری متهم اقدام و از این کارگاه مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: 2 قبضه سلاح شکاری، یک قبضه کلت کمری جنگی، یک قطعه دستگاه ساخت فشنگ جنگی و شکاری، 150 فشنگ شکاری، 2 عدد فشنگ جنگی مربوط به ژ3 و کلت، یک عدد نارنجک دستی جنگی، 2 خشاب کلت کمری و 130 عدد چاشنی فشنگ شکاری در این کارگاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: مقادیر قابل‌توجهی قطعات سلاح، باروت و خرج ساخت فشنگ جنگی و شکاری، 40 دستگاه موبایل مسروقه، 2 عدد سیلندر خودروی مسروقه و 2 پلاک جعلی دست‌نویس خودرو نیز از دیگر کشفیات در این کارگاه بودند.

انهدام مزرعه کاشت خشخاش در اندیمشک

سرهنگ میررضایی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با فروشندگان مواد مخدر و سارقان گفت: یگان‌های پلیس اندیمشک همچنین در چند نوبت نسبت به شناسایی و دستگیری 2 خرده‌فروش مواد مخدر که در مغازه و به‌صورت پیک موتوری مواد مخدر عرضه می‌کردند، اقدام کردند.

وی اضافه کرد: یک کیلو و 310 گرم انواع مواد مخدر در بازرسی از مغازه متهمان کشف شد و در ادامه هفت نفر از محکومان فراری که حکم جلب آنها توسط دستگاه قضایی صادر شده بود، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک اعلام کرد: یگان‌های مختلف پلیس اندیمشک همچنین موفق به توقیف هشت دستگاه وسیله نقلیه متخلف، دستگیری یک سارق احشام، کشف 13 رأس احشام مسروقه و یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز شدند.

وی افزود: پنج هزار بوته کاشت خشخاش نیز در یکی از مناطق بخش الوار گرمسیری این شهرستان کشف و معدوم شدند.

سرهنگ میررضایی خاطرنشان کرد: این متهمان با دستور مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند و روند رسیدگی قضایی آنها آغاز شده است.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.