خبر مهم:

کد مطلب: ۱۲۵۹۴۱

برپایی بازارچه نوروزی در چهارراه ولیعصر (عج)

برپایی بازارچه نوروزی در چهارراه ولیعصر (عج)

رییس اداره خدمات شهری منطقه 6 از برپایی بازارچه نوروزی برای بساط گستران چهارراه ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: در راستای طرح انضباط شهری، زمینی بالغ بر 3 هزار متر به صورت رایگان در اختیار دستفروش ها قرار گرفته تا کالاهای خود را به مناسبت سال جدید به مردم عرضه کنند. محمدرضا چراغعلی با بیان

رییس اداره خدمات شهری منطقه 6 از برپایی بازارچه نوروزی برای بساط گستران چهارراه ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: در راستای طرح انضباط شهری، زمینی بالغ بر 3 هزار متر به صورت رایگان در اختیار دستفروش ها قرار گرفته تا کالاهای خود را به مناسبت سال جدید به مردم عرضه کنند.
محمدرضا چراغعلی با بیان اینکه محل این بازارچه نوروزی در خیابان انقلاب روبه روی پارک دانشجو نرسیده به چهارراه ولیعصر(عج) است گفت: با استفاده از پلاکاردهایی محل دقیق برپایی بازارچه نوروزی به مردم اطلاع رسانی شده است.
او با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که بساط گستران شب عید به صورت منسجم در نقطه ای مشخص فعالیت می کنند گفت: با تدابیر اتخاذ شده ترافیک چهارراه ولیعصر(عج) نیز در آخرین روزهای سال کاهش خواهد یافت.
رییس اداره خدمات شهری منطقه 6 توضیح داد: این بازارچه به مدت ده روز تا تاریخ 30 اسفند دایر خواهد بود.
گفتنی است هرسال با فرارسیدن سال نو بساط گستران تمام پیاده راه های چهارراه ولیعصر(عج) و خیابان های منتهی به آن را برای فروش اجناس خود بند می آوردند که امسال با تمهیدات اندیشیده شده هم مکان مناسبی برای فعالیت بساط گستران فراهم آمده و هم شهروندان با آسایش خاطر می توانند اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.