خبر مهم:

کد مطلب: ۱۴۲۲۰۰

پیش‌بینی اداره انرژی آمریکا:

تولید نفت خام در آمریکا به سرعت رشد نمی‌کند

تولید نفت خام در آمریکا به سرعت رشد نمی‌کند

تولید نفت خام آمریکا در ماه آپریل برای اولین بار در سال جاری کاهش یافت و به 9.08 میلیون بشکه در روز رسید.

تولید نفت خام آمریکا در ماه آپریل برای اولین بار در سال جاری کاهش یافت و به 9.08 میلیون بشکه در روز رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از بلومبرگ، این میزان 190 هزار بشکه کمتر از برآوردِ هفتگی اداره اطلاعات انرژی است.

اداره اطلاعات انرژی همچنین پیش‌بینی خود از نفت تولیدی در منطقه پرمین را تا پایان سال 2017 کاهش داد.

گفتنی است، آمریکا در واکنش به سیاست کاهش تولید نفت توسط اعضای اوپک برای افزایش قیمت و مهار ذخایر جهانی، تولید خود را از نوامبر گذشته تاکنون افزایش داده است.

شرکت‌های نفتی در آمریکا در نظر دارند، تولید خود را در سال 2018 به 10 میلیون بشکه در روز برسانند. از سوی دیگر تعداد دکل‌ها و چاه‌های نفتی در این کشور افزایش یافته‌ است.

تحلیل‌گر اداره اطلاعات انرژی در ایمیل خود اعلام کرد: با در نظر گرفتن تعداد روبه‌رشد چاه‌ها و دکل‌های نفتی در آمریکا، که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند، برآورد تولید نفت خام داخلی آمریکا یک چالش محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، بیشترین کاهش تولید در خلیج مکزیک بوده است. تولید نفت در این بخش از آمریکا با 6 درصد کاهش به پایین‌ترین میزان از اکتبر گذشته تاکنون رسیده است. تولید نفت در تگزاس و شمال داکوتا به تریب 1 و 2 درصد افزایش یافته است.

اداره اطلاعات انرژی همچنین اعلام کرده، با توجه به افزایش صادرات نفت از آمریکا، تقاضا برای سوخت در ماه آپریل کاهش یافته است. صادرات نفت آمریکا 13 درصد افزایش یافته است که این بیشترین میزان در 9 ماه گذشته محسوب می‌شود.

مصرف سوخت‌های دیزل و نفت گرمایشی هم، 3.79 میلیون بشکه در روز برآورد شده است.

در میان تولیدات نفتی این کشور، قیمت گازوئیل برای اولین بار در سال 2017 افزایش یافته است. مصرف گازوئیل در ماه آپریل 0.4 درصد افزایش یافت و به 9.25 میلیون بشکه در روز رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.