کد مطلب: ۸۲۹۹۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ورود ملانیا ترامپ به دنبال تکرار موفقیت همسرش به بازار NFT

ورود ملانیا ترامپ به دنبال تکرار موفقیت همسرش به بازار NFT

ملانیا ترامپ قصد بازگشت مجدد به دنیای NFT و عرضه کلکسیون جدید خود را به مناسبت روز استقلال آمریکا دارد .

به گزارش تجارت‌نیوز ، ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا و همسر دونالد ترامپ قصد دارد برای سومین بار، کلکسیون توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را به‌مناسبت روز استقلال ایالات متحده آمریکا در چهارم جولای عرضه کند.

کلکسیون NFT عضو دیگری از خانواده ترامپ

ملانیا ترامپ، اعلام کرده است که پس از عرضه دو کلکسیون توسط دونالد ترامپ و موفقیت آنها و همچنین کلکسیون‌های یپشین خود در دو سال گذشته ، قصد عرضه سومین کلکسیون مخصوص به خود در بازار NFT را دارد. طرح این کلکسیون برگرفته از روز استقلال آمریکا است و در همین روز (چهارم جولای) عرضه می‌شود.

کلکسیون جدید ملانیا ترامپ که روی بلاکچین سولانا عرضه خواهد شد، «کلکسیون 1776» نام دارد و شامل کارت‌هایی با طرح مناطق و ساختمان‌های مشهور ایالات متحده آمریکا خواهد بود. هر اثر در این کلکسیون با قیمت اولیه 50 دلار عرضه خواهد شد و در مچموع 3500 اثر در این کلکسیون وجود دارد. این کلکسیون از طریق وبسایتی به‌نام USA Collectibles عرضه خواهد شد و ملانیا ترامپ این خبر را از طریق حساب توییتری خود به علاقه‌مندان اعلام کرد.

کمک به کودکان بدون سرپرست با درآمد فروش NFT

با وجود اینکه این خبر هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است، اما بر اساس اعلام فاکس نیوز، بخشی از درآمد حاصل از فروش کلکسیون ملانیا ترامپ به برنامه خیریه کمک به کودکان بدون سرپرست در مراکز نگهداری از کودکان اختصاص داده خواهد شد.

تاریخچه کلکسیون‌های NFT خانواده ترامپ

خانواده ترامپ از دو سال گذشته وارد بازار دیجیتال NFTها شده‌اند. ملانیا ترامپ اولین عضو این خانواده بود که در دسامبر سال 2021 میلادی، کلکسیون NFT خود را به‌کمک سولانا عرضه کرد. ملانیا ترامپ مجددا در سال 2022 آثار دیگری نیز به بازار و پیش از ورود همسر وی به این بازار عرضه کرد. دونالد ترامپ در سال 2022 با عرضه 45 هزار آثار دیجیتالی به قیمت 99 دلار به‌صورت NFT سر‌و‌صدای زیادی به‌پا کرد.

با وجود اینکه حرکت رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا با تمسخر رسانه‌های متعددی مواجه شد، این کلکسیون در کمتر از یک روز، به‌طور کامل به‌فروش رفت و قیمت هر اثر به بیش از 1000 هزار دلار رسید و درآمدی 20 میلیون دلاری را برای دونالد ترامپ به ارمغان آورد.

پس از موفقیت کلکسیون اول، دونالد ترامپ در ماه آپریل، 47 هزار اثر دیجیتالی دیگر را به قیمت 99 دلار عرضه کرد. عرضه دومین کلکسیون باعث افت قیمت آثار کلکسیون اولیه کاندیدای ریاست جمهوری 2024 آمریکا شد. در حال حاضر، آثار کلکسیون اول دونالد ترامپ از قیمت 185 دلار به بالا در بازار ثانویه معامله می‌شوند. آثار دومین کلکسیون پایین‌تر از قیمت عرضه اولیه و حدود 54 دلار معامله می‌شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.