کد مطلب: ۹۰۶۹۰۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمتی کاردانو (ADA) / صعود ۷۵ درصدی در انتظار آدا

پیش‌بینی قیمتی کاردانو (ADA) / صعود 75 درصدی در انتظار آدا

همزمان با تقویت شبکه کاردانو در دنیای وب۳، بسیاری از تحلیلگران پس از رویداد هاوینگ برای آدا یا همان کاردانو، پتانسیل رشد چشمگیر قیمتی را پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی تحلیلگران ارز دیجیتال پیش‌بینی کرده است کاردانو (ADA) بازیابی قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. او همچنین پیش‌بینی می‌کند قیمت کاردانو پس از یک دوره رکود، ۷۵ درصد افزایش خواهد یافت. این پیش‌بینی در حالی است که اکوسیستم کاردانو همچنان در حال گسترش نفوذ خود در بخش وب۳ است و چشم‌انداز صعودی برای این رمزارز ارائه می‌دهد.

حمایت‌های استوار و پیش‌بینی قیمت کاردانو

کاردانو که در حال حاضر حول قیمت ۴۶ سنت معامله می‌شود، در میان نوسانات منتهی به هاوینگ بیت‌کوین، سطح حمایتی محکمی حدود ۴۴ سنت ایجاد کرده است. هرچند این رمزارز شاهد کاهش ۲۰ درصدی طی هفته گذشته بوده، ADA نشانه‌های ورود به یک دوره صعودی میان‌مدتی را نمایان می‌کند، زیرا از کمترین قیمت بازار خرسی خود یعنی ۲۴ سنت در طی سال گذشته بازگشت قوی داشته است. روند بازیابی سطوح قبلی قیمت با توسعه شبکه و افزایش حجم معاملات روزانه همراه شده است.

شاخص‌های فنی وسنتیمنت بازار

یک تحلیلگر دیگر نیز به نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) که اخیراً به زیر منفی ۲۲ درصد کاهش یافته است، به عنوان یک اندیکاتور مهم برای ترسیم پتانسیل رونق قابل توجه ADA اشاره کرده است. این کاهش در نسبت MVRV به طور تاریخی پیش از رالی‌های قیمتی ADA  اتفاق افتاده است.

علاوه بر این، عملکرد قیمت کاردانو در سطح حمایتی قوی هفتگی خود در حدود فیبوناچی ۰.۶۱۸ تثبیت شده است. سطح مذکور پایان دوره اصلاحی اخیر را نشان می‌دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار هفتگی نیز نشانه‌هایی از بازیابی را بازتاب می‌دهد و تلاش می‌کند بالای سطح ۵۰ تثبیت شود. تثبیت این شاخص می‌تواند نشان‌دهنده تقویت شتاب خریداران در کاردانو باشد.

رشد کاردانو در اکوسیستم وب۳

شبکه کاردانو از زمان یکپارچگی قراردادهای هوشمند با هارد فورک آلونزو در سال ۲۰۲۱، رشد چشمگیری داشته است. با توجه به ارزش کل قفل‌شده (TVL) تقریباً ۳۰۷ میلیون دلار و بازار سرمایه استیبل‌کوینی حدود ۲۰ میلیون دلار، کاردانو خود را به عنوان یک پروژه مهم در میان بلاک‌چین‌های لایه ۱ (L1) مطرح می‌کند.

ADAUSDT_2024-04-20_15-12-54

چشم‌انداز آینده کاردانو

موفقیت اخیر کاردانو به عنوان بهترین راه‌حل لایه اول سال، در یک رویداد در دوبی، دستاوردها و پتانسیل این پروژه را در فضای بلاک‌چین تحت تاثیر قرار داده است. همان‌طور که کاردانو به تکامل و تثبیت موقعیت خود در صنعت ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد، انتظار خریداران برای رسیدن قیمت ADA به هدف ۱.۷۰ دلاری، اعتماد به ارزش واقعی و پیشرفت‌های فناورانه آن را منعکس می‌کند.

در حالی که جامعه رمزارز به‌دقت تاثیر هاوینگ بیت‌کوین را بر ارزهای دیجیتال دیگر مانند کاردانو نظاره می‌کند، تصمیمات استراتژیک کاردانو و پشتیبانی قوی اکوسیستم نشان‌دهنده چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای در قیمت و رشد بازار آن در آینده نزدیک است.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.