فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۱۲۵۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آیا رشد انفجاری در انتظار میم کوین جدید سولانا است؟

آیا رشد انفجاری در انتظار میم کوین جدید سولانا است؟

میم‌ کوین جدید GME باعث رشد و افزایش توجه‌ به بازار میم کوین شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، میم ‌کوین GME‌ که به‌تازگی به‌ عنوان یک میم کوین غیررسمی در شبکه سولانا منتشر شده، موفق شده است به‌سرعت به ارزش بازار ۱۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند و باعث آغاز رالی جدیدی در این بازار شود. میم کوین مشهور‌ PEPE نیز به واسطه این رالی به بالاترین قیمت تاریخی دست یافته است.

میم کوین GME‌ که نامی ‌مشابه با فروشگاه‌های فروش لوازم بازی‌های کامپیوتری گیم استاپ دارد، در واقع ارتباطی نیز با این مغازه‌ها ندارد، اما به خاطر شباهت اسم، به‌سرعت محبوب شده است. 

دلایل رشد میم کوین GME

بر اساس داده‌های چهاردهم‌ می، میم کوین GME‌ در هفته گذشته‌ ۲۲۹۱ درصد رشد قیمتی پیدا کرده است و‌ در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۰/۰۱۴۴۹ دلار معامله می‌شود. یکی از دلایل رشد این میم کوین، افزایش تعداد سرمایه‌گذاران در سهام شرکت Game stop در بورس نیویورک بود. سهام این شرکت طی‌ پنج روز گذشته، با رشد ۲۲۸ درصدی مواجه شده است. لیست شدن این میم کوین در صرافی‌های متمرکز مانند Bitget و  BingX نیز از دیگر دلایل افزایش محبوبیت آن بوده است.

بازگشت تریدر ‌مشهور پس از سه سال

بازگشت تریپر بازار سهام به‌ نام کیت گیل، یکی دیگر از دلایل رشد این میم کوین است. این تریدر یکی از هسته‌های اصلی جریان فشار استقراض سهام‌های بورسی شرکت گیم استاپ در وب‌سایت ردیت بود که در سال ۲۰۲۱ رخ داد. او اکنون پس از وقفه سه‌ساله به شبکه اجتماعی X بازگشته است و سرمایه‌گذاران امید دارند قیمت سهام این شرکت بازی‌های کامپیوتری مجدداً رشد کند. با وجود این، این میم کوین تنها به‌ دلیل شباهت اسمی موفق شده است در این بحبوحه رشد قیمتی پیدا کند. از زمان بازگشت این تریدر و در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت سهام این شرکت با رشد ۱۱۱ درصدی مواجه شده‌ است. 

رالی جدید بازار میم کوین

بر اساس داده‌های شرکت Santiment، این میم کوین باعث جلب توجه مجدد به بازار میم کوین شده است، به‌طوری که‌ پنجاه دارایی بزرگ در این بازار، با رشد ۳۴ درصدی حجم معاملات مواجه شدند. برای مثال، دوج کوین رشد ۱۰ درصدی پیدا کرده است. دیگر میم کوین‌های بازار مانند په‌په، ماگا، ‌SPX و بسیاری دیگر با رشد قیمتی مواجه شده‌اند.

IMG_1143

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.