کد مطلب: ۸۹۷۰۱۸

قراداد عراق با میلیاردر مصری برای احداث بزرگترین شهرک مسکونی

قراداد عراق با میلیاردر مصری برای احداث بزرگترین شهرک مسکونی

نخست وزیر عراق از امضای قرادادی با شرکت ساخت و ساز «ORA» مصر به منظور احداث بزرگترین شهرک مسکونی این کشور در جنوب شرقی بغداد خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق چهارشنبه از امضای قرادادی با شرکت ساخت و ساز «ORA»مصر به منظور احداث بزرگترین شهرک مسکونی این کشور در جنوب شرقی بغداد خبر داد.

خبرگزاری نون نوشت: این  دفتر در بیانیه ای اعلام کرد: این قراداد با نجیب ساویرس مدیر شرکت ORA مصر به امضا رسید و بزرگترین پروژه مسکونی در عراق به شمار می رود.

نخست وزیر عراق در مراسم امضای این قراداد با اشاره به اینکه «استراتژی راه حل های بحران مسکن که دولت دنبال می کند باعث فراهم شدن هزاران واحد مسکونی برای شهروندان خواهد شد»، تصریح کرد: پروژه ای با این حجم برای اولین بار در عراق اجرایی می شود و هدف از آن ریشه کن کردن بحران همیشگی مسکن است.»

السودانی بیان کرد: پروژه شهرک جدید مسکونی که  به نام دکتر علی الوردی جامعه شناس و اندیشمند فقید عراقی نامگذاری شده است ، در مساحتی به وسعت شصت و یک میلیون متر مربع تا ضلع جنوب شرقی پایتخت امتداد می یابد و متشکل از دوازده هزار واحد مسکونی متنوع است و شامل تسهیلات شهری، فضاهای سبز و فناوری هوشمند خواهد بود.

منبع : شفقنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.