کد مطلب: ۱۶۵۲۶۹

تورم نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران

تورم نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران

عضو هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت با تورم نیروی انسانی مواجه است به‌طوری‌که ۵۵ تا ۶۰ درصد درآمد مخابرات صرف پرداخت به نیروی انسانی می‌شود.

عضو هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت با تورم نیروی انسانی مواجه است به‌طوری‌که ۵۵ تا ۶۰ درصد درآمد مخابرات صرف پرداخت به نیروی انسانی می‌شود که استاندارد جهانی در این زمینه ۱۵ درصد است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، لطیف وصلی عضو هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به اختصاص درصد زیادی از درآمدهای شرکت مخابرات ایران به نیروی انسانی این شرکت، گفت: مخابرات با تورم نیروی انسانی مواجه است.

وی اظهار داشت: حدود 55 تا 60 درصد درآمد مخابرات صرف پرداخت به نیروی انسانی می‌شود این درحالی است که نرم استاندارد در این باره 15 درصد است.

وصلی ادامه داد: شرکت مخابرات ایران 63 هزار نیروی رسمی، قراردادی و شرکتی دارد که این تعداد هزینه پرسنل زیادی را به شرکت تحمیل می‌کند.

عضو هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران بابیان این‌که مخابرات با تورم نیروی انسانی مواجه است، گفت: برای مثال در گذشته زمانی که یک مرکز 10 هزار شماره‌ای تلفن راه‌اندازی می‌شد، نیاز ده‌ها نفر پرسنل برای اداره این مرکز بود در حالی‌که امروز به دلیل تغییر تکنولوژی این تعداد پرسنل برای انجام امور مورد نیاز نیست.

وی تاکید کرد: شرکت مخابرات به دلیل اثرات اجتماعی در تعدیل نیروی انسانی محدودیت دارد و تنها راه‌کار طرح‌های تشویقی برای بازنشستگی زودتر از موعد است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.