کد مطلب: ۲۱۳۳۳۴

اذعان وزیر ارتباطات به مشکل آنتن‌دهی موبایل در مترو

اذعان وزیر ارتباطات به مشکل آنتن‌دهی موبایل در مترو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در متروها که روزانه جمعیت زیادی را جابه جا می‌کنند، یک اپراتور تلفن همراه آنتن می‌دهد و دیگری آنتن ندارد و مردم محروم‌ می‌شوند.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش شهر هوشمند اظهار داشت: یکی از معضلات امروز توسعه زیرساخت‌ها، مشکلات اپراتورها با شهرداری‌ها است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: در نتیجه این مشکلات در متروها که روزانه جمعیت زیادی را جابه‌جا می‌کنند، یک اپراتور تلفن همراه آنتن می‌دهد و دیگری آنتن ندارد و مردم محروم‌ می‌شوند. بخشی از این مشکل مربوط به مدیریت ما است و‌ بخش دیگر ناشی از تعامل با مدیریت شهری است.

وی گفت: باید با تعامل با شهرداری‌ها و تغییر مدل همکاری، تغییرات جدی در زندگی مردم ایجاد کنیم.

جهرمی ادامه داد: البته نباید از تبلیغات غافل ماند. من با وجود فعالیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از مصادیق شهر هوشمند فقط سرویس ۱۳۷ را می‌شناسم.

وی گفت: باید خدمات شهری ایجاد شده را تبلیغ کنیم همچنان که یک مولفه شهر هوشمند، شهروند هوشمند است و باید مردم را آگاه کنیم.

وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات گفت: امروز‌ نیاز به شاخص‌گذاری و شفاف‌سازی و اعلام شاخص‌ها داریم که مثلا باید بگوییم امروز‌ میزان معطلی در ترافیک و صف‌های اداری در شهرداری‌ها، میزان آلودگی، میزان پخش گاز کربنیک و میزان پارکینگ چقدر است و‌ با توسعه شهر هوشمند می خواهیم به کجا برسیم.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.