کد مطلب: ۷۸۵۵۷۱

برگزاری دومین جلسه هیئت دولت برای بررسی برنامه هفتم توسعه

برگزاری دومین جلسه هیئت دولت برای بررسی برنامه هفتم توسعه

دومین جلسه فوق‌العاده هیئت دولت امروز عصر برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دومین جلسه هیئت دولت برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه برگزار شد.

هیئت دولت بعد از ظهر امروز دوشنبه 22 اسفند در دومین جلسه فوق‌العاده بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، پیش‌نویس احکام موضوعات کلیدی برنامه هفتم شامل کلیات و احکام انتظام بخشی مالی عمومی دولت و همچنین اصلاحات ساختار بودجه کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.
اعضای هیئت دولت با تطبیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم، بر رویکرد توجه به عدالت و پیشرفت، رفع محرومیت و اقتصاد مقاومتی در این برنامه تاکید کردند.
با دستور رئیس جمهور هیات دولت، روزانه در سه نوبت صبح، بعد از ظهر و شب به صورت فوق‌العاده برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه تشکیل جلسه می‌دهد.

تسریع در تقدیم برنامه هفتم توسعه ضروری است

در نشست مشترک ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای که روز گذشته به میزبانی دفتر رئیس‌جمهور برگزار شد، رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از روند بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در مجلس ارائه کرد. همچنین مقرر شد در تقدیم برنامه هفتم توسعه از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تسریع شود.

تأکید بر همکاری قوای سه‌گانه در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و همچنین تلاش همه‌جانبه مسئولان و دست‌اندرکاران امور در همه سطوح در جهت ایجاد امید در مردم با خدمت‌رسانی هر چه بیشتر در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز از دیگر محور‌های مطرح شده در نشست امروز سران قوا بود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.