خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۳۰۶۳۱۷

عملکرد حقوقی‌ها و حقیقی‌ها در تالار شیشه‌ای

عملکرد حقوقی‌ها و حقیقی‌ها در تالار شیشه‌ای

حقیقی‌ها و حقوقی‌ها در شهریورماه امسال هر یک به ترتیب ۶۳ و ۳۶ درصد خریدهای بورس را از آن خود کرده و در مقابل حقیقی‌ها ۵۳ درصد و حقوقی‌ها ۴۷ درصد فروش‌های بورس را به نام خود کردند.

در شهریورماه امسال حقیقی‌ها ۱۰۶هزار و ۵۱۳میلیارد ریال(۶۳.۶درصد) و حقوقی‌ها ۶۱هزار و ۲۰میلیارد ریال(۳۶.۴درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۸۸هزار و ۸۵۷میلیارد ریال(۵۳ درصد) و حقوقی‌ها ۷۸هزار و ۶۷۶میلیارد ریال(۴۷درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز،بر اساس این گزارش، در دومین ماه تابستان امسال حقیقی‌ها ۷۱ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال(۵۹.۷ درصد) و حقوقی‌ها ۴۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال(۴۰.۳درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۶۲ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال(۵۲.۴ درصد) و حقوقی‌ها ۵۶ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال(۴۷.۶درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.

همچنین در تیرماه امسال نیز حقیقی‌ها ۴۵ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال (۵۳.۸ درصد) و حقوقی‌ها ۳۸ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال(۴۶.۲درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۴۰ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال(۴۸.۷ درصد) و حقوقی‌ها ۴۳هزار و ۶۱ میلیارد ریال(۵۱.۳ درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.

این در حالی است که در سومین ماه امسال حقیقی‌ها ۲۷ هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال(۵۵.۷ درصد) و حقوقی‌ها ۲۱ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال(۴۴.۳ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۲۰ هزار و ۹۵۸ میلیارد ریال(۴۲.۷ درصد) و حقوقی‌ها ۲۸ هزار و ۸۸ میلیارد ریال(۵۷.۳ درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.

افزون بر این، در دومین ماه امسال حقیقی‌ها ۱۲ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال(۳۵.۴ درصد) و حقوقی‌ها ۲۳ هزار و ۳۵۲ میلیارد ریال(۶۴.۶ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۱۵ هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال(۴۲.۴ درصد) و حقوقی‌ها ۲۰ هزار و ۸۵۱ میلیارد ریال(۵۷.۶ درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.

از سویی دیگر، در نخستین ماه امسال حقیقی‌ها ۷ هزار و ۶۸۹ میلیارد ریال(۴۶.۲ درصد) و حقوقی‌ها ۸ هزار و ۹۳۶ میلیارد ریال(۵۳.۸ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۹هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال(۵۸.۷ درصد) و حقوقی‌ها ۶ هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال(۴۱.۳درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.

این گزارش می‌افزاید: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه حقیقی‌ها ۲۷۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال( ۵۷ درصد) و حقوقی‌ها ۲۰۲ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال(۴۳ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۲۳۸ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال(۵۰.۴ درصد) و حقوقی‌ها ۲۳۴ هزار و ۵۰۸ میلیارد ریال(۵۰ درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.

همچنین این در حالی است که در سالی که گذشت حقیقی‌ها ۲۱۹ هزار و ۵۰ میلیارد ریال(۴۸ درصد) و حقوقی‌ها ۲۳۵ هزار و ۷۷۱ میلیارد ریال(۵۲ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۲۲۱ هزار و ۴۸۸ میلیارد ریال(۴۹ درصد) و حقوقی‌ها ۲۲۱ هزار و ۴۸۸ میلیارد ریال(۵۱ درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروختهاند.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.