کد مطلب: ۷۴۳۷۱۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

معرفی بهترین بازی ویدئویی سال ۲۰۲۲

معرفی بهترین بازی ویدئویی سال 2022

محبوب‌ترین بازی ویدئویی سال 2022 بازی یک بازی جذاب، هیجان‌انگیز و از همه مهم‌تر، مرگبار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صنعت بازی ویدئویی در حالت کلی ممکن است به دلیل عادت‌های پس از همه‌گیری کرونا و کمبود نسخه‌هایی با بودجه کلان با مشکل مواجه شده باشد، اما امسال برای گیمرها به اندازه کافی گزینه‌های متنوع وجود داشت. از آنجایی که بازی‌های بزرگی مانند The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Starfield به سال 2023 موکول شدند، بازی‌هایی با مقیاس کوچک‌تر و مستقل‌تر بر این حوزه تسلط داشتند.

بهترین بازی ویدئویی سال 2022 کدام است؟

بلومبرگ تعدادی از بهترین بازی‌های سال را گردآوری و چند بازی ویدئویی محبوب 2022 را بدون ترتیب خاصی گزارش کرده است.

Elden Ring

الدن رینگ نه تنها یکی از بهترین بازی‌های سال، بلکه یکی از بهترین بازی‌هایی است که تاکنون ساخته شده است و شایستگی تمام تمجیداتی که دریافت کرده است را دارد. این بازی محبوب‌ترین بازی 2022 شناخته می‌شود و بسیاری از جنبه‌های آن، مخاطب را به هیجان می‌آورند از جمله: نبرد روان و بی‌نقص، روند اکتشاف رضایت‌بخش و افسانه‌های شگفت‌انگیز که با همکاری نویسنده سریال بازی تاج و تخت، جورج آر.آر. مارتین ساخته شده است.

The Case of the Golden Idol

سبک هنری نگران‌کننده در The Case of the Golden Idol یکی از خلاقانه‌ترین تجربیات سال را برای مخاطب به ارمغان می‌آورد. یک بازی معمایی که گیمر را مجبور می‌کند از دلیل و استنباط برای کشف رازهای متعددی استفاده کند. هر یک از ده‌ها فصل بازی یک فریم ثابت از لحظات پس از یک قتل است و به عنوان یک ناظر دانای کل، این وظیفه گیمر است که بفهمد چه اتفاقی افتاده است

Tactics Ogre Reborn

هیچ کس فکر نمی‌کند که بازسازی بازی ویدئویی Super Nintendo در سال 1995 از نقاط برجسته سال 2022 باشد. این بازی از سیاست قوی و استراتژی مبتنی بر شبکه بازی اصلی استفاده می‌کند و آن‌ها را با گرافیک مدرن و گزینه‌های جدید مانند دکمه‌ی پیشروی سریع جذاب‌تر می‌کند. نتیجه یکی از بهترین بازی‌های سال است یک داستان فانتزی قرون وسطایی در مورد افراد خوبی که تصمیمات سختی می‌گیرند.

Triangle Strategy

مانند بازی قبلی، این بازی ویدئویی نیز استراتژی مبتنی بر شبکه با داستانی سیاسی است که در یک دنیای فانتزی تاریک اتفاق می‌افتد. اما پر از ایده‌های جالبی است که پیشینیان آن کاوش نکرده‌اند. به عنوان مثال، داستان بر اساس انتخاب‌های گیمر شاخه‌های مختلفی خواهد داشت، اما این تصمیمات نه به شکل فردی بلکه باید به صورت دموکراتیک گرفته شود. به‌عنوان رهبر یک ارتش بزرگ، گیمر باید همه ژنرال‌های خود را متقاعد کند تا همه چیز را به روش او ببینند. این یک بازی جالب با برخی صحنه‌های دلخراش است.

Return to Monkey Island

سی سال پیش، گیمرها مجذوب یک سری ماجراجویی پازلی به نام جزیره میمون با بازی یک مرد با آرزوی تبدیل شدن به یک دزد دریایی شدند. این سری بازی یک وقفه طولانی را پشت سر گذاشت اما امسال با Return to Monkey Island بازگشت، و تا حد زیادی شبیه به یک بازی است که سازندگان آن پیرتر شده‌اند اما به اندازه سه دهه گذشته جذاب است.

The Quarry

بدون شک هر کسی که فیلم‌های ترسناک نوجوان‌پسند را دیده باشد فکر می‌کند که می‌تواند تصمیمات بسیار بهتری از شخصیت‌های فیلم بگیرد. این بازی ویدئویی که یک ماجراجویی سینمایی است که در آن گروهی از نوجوانان در یک کمپ تابستانی وحشتناک به دام افتاده‌اند و باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام دهند. گیمر بین شخصیت‌ها می‌چرخد و برای هر یک از آنها تصمیم می‌گیرید، مانند اینکه کجا پنهان شوند یا چه کسی باید چه تفنگی را در اختیار داشته باشد.

God of War Ragnarok

چهار سال پیش، راه‌اندازی مجدد God of War طرفداران را هیجان‌زده کرد و ریتوس قهرمان سریال را از یک کاریکاتور کارتونی خشن به یک فرد واقعی با ترس جدی از صمیمیت تغییر داد. God of War Ragnarok امسال داستان را ادامه داد و همه چیز را به آن اضافه کرد: ماموریت‌های جانبی بیشتر، گزینه‌های جنگی بیشتر و مقداری از شوخی‌های ظاهراً بی‌پایان. این یک بازی ویدئویی خوب است اما به اندازه‌های پیشینیان خود مکاشفه‌گرانه نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.