کد مطلب: ۹۰۱۲۱۹

تلگرام به هوش مصنوعی مجهز می‌شود؛ انتشار اولین قابلیت‌های تجاری

تلگرام به هوش مصنوعی مجهز می‌شود؛ انتشار اولین قابلیت‌های تجاری

تلگرام اولین مجموعه از قابلیت‌‌های تجاری را دردسترس قرار داده است و به‌زودی میزبان چت‌بات هوش مصنوعی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، با انتشار پست جدیدی در کانال شخصی‌اش اعلام کرد که این هفته اولین سری از قابلیت‌های سرویس Telegram Business دردسترس قرار گرفته‌اند. کاربران هم‌اکنون می‌توانند حساب شخصی تلگرام را به حساب تجاری تبدیل کنند.

حساب تجاری تلگرام فعلاً به‌اندازه‌ی حساب تجاری واتساپ پیشرفته نیست؛ با‌این‌حال، پاول دورف می‌گوید که می‌توان موقعیت مکانی شرکت و زمان آغاز فعالیت در روز را مشخص کرد.

امکان دسته‌بندی چت‌ها با برچسب‌های رنگی، فعال‌سازی پیام خودکار خوش‌آمدگویی و تعیین میان‌بر برای پاسخ سریع در نسخه‌ی تجاری تلگرام وجود دارد.

بر‌اساس گفته‌ی مدیرعامل تلگرام، قابلیت‌های تجاری این پیام‌رسان فعلاً در اول راه هستند و همین ماه قرار است قابلیت‌های بیشتری در‌دسترس قرار بگیرند. یکی از قابلیت‌های جدید می‌تواند انقلابی در نحوزه‌ی تعامل مردم با چت‌بات‌ها ایجاد کند.

به‌روزرسانی جدید تلگرام که به‌زودی دردسترس قرار می‌گیرد، به حساب‌های تجاری امکان می‌دهد چت‌بات‌ها را به «منشی مخفی» خود تبدیل کنند. با این کار، چت‌بات هوش مصنوعی می‌تواند به همه‌ی چت‌ها یا برخی از چت‌های خاص پاسخ دهد. مشخص نیست که چت‌بات تلگرام از چه مدل زبانی بزرگی استفاده خواهد کرد.

پاول دورف می‌گوید که تلگرام در ماه جاری میلادی API بات‌ها را رایگان در‌دسترس توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.