کد مطلب: ۲۵۰۰۴۹

توصیه‌های محسن هاشمی به شهردار جدید تهران

توصیه‌های محسن هاشمی به شهردار جدید تهران

رئیس شورای شهر تهران ضمن تاکید بر اینکه شهردار جدید تهران باید مسیر ریل‌گذاری شده نجفی را ادامه دهد، گفت: توجه به آسیب‌های اجتماعی و توسعه حمل‌و‌نقل عمومی باید سرلوحه افشانی قرار گیرد.

محسن هاشمی رفسنجانی در آغاز شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز فعالیت رسمی محمدعلی افشانی شهردار تهران اظهار کرد: این آغاز را با ایام ماه مبارک رمضان به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی تصریح کرد: امیدواریم آقای افشانی شهردار جدید تهران مسیری که نجفی شهردار سابق تهران‌ آن را آغاز کرد البته دولت وی به درازا نکشید، ادامه دهد.

هاشمی بیان کرد: بعد از وقفه دو ماهه اعضای شورای شهر تهران در نهایت آقای افشانی را برای شهرداری تهران برگزیدند و قاعدتا وی فرصت بهتری را برای خدمت نسبت به زمان نجفی خواهد داشت چرا که برخی تغییر و تحول در زمان گذشته صورت گرفته و هم اینک شهرداری وضعیت مناسبی در حوزه مالی نسبت به سال گذشته دارد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران با رأی 90 درصدی خود افشانی را برای شهرداری تهران انتخاب کردند و ما انتظار داریم وی شتابی در امر خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف انجام دهد.

وی افزود: چابک‌سازی و کوچک‌سازی شهرداری تهران، تمرکز در خصوص حوزه حمل و نقل عمومی و ترافیک و استفاده از روش‌های هوشمندسازی برای کاهش سفرها، تأمین درآمد پایدار، نوسازی بافت فرسوده و توجه به آسیب‌های اجتماعی از جمله مواردی است که باید مورد توجه شهردار جدید تهران قرار گیرد.

هاشمی رفسنجانی همچنین با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران گفت: انتظار داریم این برنامه نیز طبق زمانبندی انجام شده در اختیار شورا قرار گیرد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.