کد مطلب: ۸۹۴۸۷۸

۸۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف به پارکینگ منتقل شدند

۸۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف به پارکینگ منتقل شدند

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ۴۸ ساعتی که از اجرای طرح ۱۰ در شهر تهران می‌گذرد، موتورسیکلت ۸۰۰ موتورسوار را که مرتکب تخلف شده اند به پارکینگ منتقل شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ احسان مومنی در خصوص اجرای طرح معروف به ۱۰ که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشته است، گفت: این طرح ویژه موتورسواران است و تخلفاتی نظیر عبور از محل ممنوع، تردد در خطوط ویژه، حرکت خلاف جهت وپلاک مخدوشی جزء مواردی است که باعث می‌شود موتورسیکلت به پارکینگ منتقل شود.

سرهنگ مومنی گفت: در ۴۸ ساعتی که از اجرای طرح ۱۰ در شهر تهران می‌گذرد، موتورسیکلت ۸۰۰ موتورسوار را که مرتکب تخلف شده اند به پارکینگ منتقل کرده ایم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد : در بحث توقیفات ساعتی موتورسیکلت دیگر به پارکینگ منتقل نمی‌شود ولی محل‌هایی را در کنار خطوط ویژه خیابان ولیعصر (عج) پیش بینی کرده ایم که این موتورسیکلت‌ها حداقل یک و حداکثر سه ساعت در کنار این معابر متوقف می‌شوند.

او گفت : در بحث توقیفات ساعتی در طول این ۲ روزی که از اجرای طرح ۱۰ گذشته است، ۶۸۰ دستگاه موتورسیکلت در شهر تهران توقیف ساعتی شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه اجرای طرح ۱۰، بحث موتوریار را داریم که موتورسوران متخلف در کنار همکاران بنده مستقر می‌شوند و بعد از یک آموزش ۱۰ دقیقه‌ای خود راکب، همکار پلیس می‌شود و در بحث روانسازی ترافیکی و برخورد با دیگر تخلفات دیگر موتورسواران به پلیس کمک می‌کند که در اجرای طرح در ۱۰ طی ۲ روز گذشته، یک هزار و ۵۰۰ موتورسوار متخلف در این طرح آموزش دیده اند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد : اقدام بعدی پلیس راهور، آشکار سازی است که بر اصل خوب دیدن و خوب دیدن است، موتورسوارانی که در شهر تردد می‌کنند به دلیل کوچکی خیلی وقت‌ها دیده نمی‌شوند و خوردو‌های دیگر با آن‌ها برخورد می‌کنند لذا آشکار سازی موتورسیکلت‌ها هم مهم است و برچسب‌هایی به همین منظور تهیه شده است و در قسمت عقب و جلو وصل می‌شود، تا دیده شوند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    داستان اینکه هیچ آموزش و فرهنگ سازی برای برخورد با مونور سواران نیست فقط از این قشر بدبخت و نان آور جان بر کف و به اینده فقط بابت آزادی موتور هاشون پول بسیار زیادی گرفته میشه اول جریمه دوم پول کفی بابت ونک تا پارکینگ مثلا سعیدی نزدیک آزادگان ۱ میلیون تومن ۱۴ ، ۱۵ تا موتور میره رو کفی ۱۵ ملیون کرایه میگیرن ۳ پول پارکینگ ۴ دزدی وسایل موتور سواران در پارکینگ ۵ شکستگی و اسیب به موتور ها در پارکینگ و روی کفی ۶ کاغذ بازی در مراحل آزادی موتور سیکلت ۷ از یک هفته تا یک ماه خواب موتور و بیکاری راکب موتور۸ جریممه و گاهی بی احترامی به موتور سوار خاطی لطفا فکر چاره کنید که بیکاری کم بشه و موتور سوار کم بشه ۷۰ درصد شدن پیکی و مسافر کش این برای ایننده کشور خوب نیست این همه نیروی کار داره از بین میره شرافتا به داد مردم و جوان ها برسید من خودم هیچ اینده ی ندارم هزارتا کار بلدم ولی سرمایه نیست و باید پیک کار کنم