کد مطلب: ۸۹۸۰۸۲

۲۲۶ هزار موتورسیکلت در تهران اعمال قانون شدند

 ۲۲۶ هزار موتورسیکلت در تهران اعمال قانون شدند

​معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون ۲۲۶ هزار موتورسیکلت در پایتخت از ابتدای اجرای طرح ۱۰ تا امروز خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ احسان مومنی درباره آمار و ارقام مربوط به طرح ۱۰ (کاهش تخلفات تردد موتورسیکلت‌ها در تهران) از ابتدای اجرای این طرح (۱۸ دی‌ماه) تا امروز گفت: از هجدهم دی‌ماه ۱۴۰۲ تا به امروز حدود ۲۲۶ هزار موتورسیکلت در تهران اعمال قانون شده‌اند.

وی افزود: مطمئنا بیش از تعداد اعمال قانون، تخلف وجود داشته است، اما همکاران بنده این میزان تخلف را دیده و اعمال قانون کرده‌اند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: طی این مدت تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ موتورسیکلت که شامل سه نوع تخلف عبور از محل ممنوع، ناخوانا بودن و مخدوشی پلاک و تردد در خطوط ویژه می‌شود نیز توسط کفی‌ها به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت ۱۵ هزار دستگاه موتورسیکلت که راکبان آنها تخلفاتی به غیر از سه تخلف ذکرشده بالا داشته‌اند نیز در توقیف ساعتی قرار گرفته‌اند که این موتورسیکلت‌ها به مدت یک تا ۳ ساعت در اختیار پلیس بوده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: از پلاک ۴۲ هزار موتورسیکلت نیز در زمان اجرای طرح ۱۰ رفع اثر صورت گرفته است. راکبان این موتورسیکلت‌ها به هر دلیل و عنوانی پلاک موتورسیکلت خود را پوشش داده بودند که از این پلاک‌ها توسط همکاران بنده رفع اثر شده است‌.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مومنی در پایان گفت: ۱۳ هزار دستگاه موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح آشکارسازی شده است. بحث خوب دیدن و خوب دیده شدن یکی از اهداف پلیس در این طرح بود، چراکه وقتی موتورسواران تردد می‌کنند، خیلی وقت‌ها چراغ‌های آنان خاموش است و با آشکارسازی توسط وسایل نقلیه دیگر دیده می‌شوند.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.