کد مطلب: ۸۹۱۶۶۴

مترو پرند پس از افتتاح برای یک هفته رایگان شد

 مترو پرند پس از افتتاح برای یک هفته رایگان شد

مترو پرند با حضور رئیس جمهور، شهردار تهران و دیگر مسئولان امروز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز،  مترو پرند صبح امروز پنج شنبه 9 آذر ماه با حضور ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و علیرضا زاکانی شهردار تهران و دیگر مسئولان به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور به منظور بهره‌برداری از دو طرح عمرانی دولت مردمی با طی مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند با قطار شهری، از متروی این شهر به صورت رسمی بهره‌برداری کرد.

رئیس جمهور در قطار مترو پرند گفت: این انتظار ۱۸ ساله مردم به سر آمد، گزارشی که سال گذشته من دریافت کردم، پیشرفت کار یک درصد در سال بوده در سال گدشته، شهرداری تهران قرارگاه سازندگی و همکاران ما در پرند تلاش کردند تا وعده محقق شود.

وی گفت: پرند ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و مترو می‌تواند در تسهیل سفرهای مردم تاثیر مهمی داشته باشد، قرار بود یک خط  به طول ۲۰ کلیومتر افتتاح بشود اما در واقع این خط ۲ برابر و به طول ۴۰ کیلومتر رسید.

به گفته فرماندار رباط کریم، افتتاح 4381 واحد مسکن مهر، افتتاح پروژه‌های پایگاه اورژانس، پارک، پایگاه سلامت و مسجد از دیگر برنامه‌های حضور رئیس جمهور است.

مترو پرند برای یک هفته «رایگان» شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از خدمت رسانی رایگان مترو پرند در هفته اول بهره برداری خبر داد.

محسن هرمزی گفت: در برنامه داریم ایستگاه بازارک را احداث کنیم و خدمتی را به مردم رباط کریم داشته باشیم امیدواریم ظرف سال آینده این کار انجام شود.

وی افزود: با افتتاح ایستگاه پرند. طول خطوط مترو به ۳۰۳ کیلومتر می‌رسد و تعداد ایستگاه به ۱۵۵ ایستگاه می‌رسد.

وی تاکید کرد: هفته اول مترو پرند به صورت رایگان ارائه خدمات خواهد داشت.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.