خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۷۰۰۷۹۴

افزایش تعداد کودکان یتیم تحت سرپرستی بانک ایران زمین

افزایش تعداد کودکان یتیم تحت سرپرستی بانک ایران زمین

بانک ایران زمین در راستای اجرای هرچه بهتر و بیشتر مسئولیت‌های اجتماعی خود، تعداد کودکان یتیم تحت سرپرستی خود را از ۲۰۰۰ به ۳۰۰۰ کودک افزایش داد.

بانک ایران زمین در راستای اجرای هرچه بهتر و بیشتر مسئولیت های اجتماعی خود، تعداد کودکان یتیم تحت سرپرستی خود را از ۲۰۰۰ به ۳۰۰۰ کودک افزایش داد.

در سالهای گذشته بانک ایران زمین با مشارکت در طرح هایی که از نیازمندان حمایت می کرد، بارها با کمیته امداد در تعامل و همکاری بوده است. به تازگی نیز به منظور افزایش حوزه مسئولیت های اجتماعی این بانک جلسه ای بین مهران باوند سوادکوهی معاون طرح و برنامه و سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک و سیامک محتشم رمضانی رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران برگزار شد.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در این جلسه گفت این بانک خود را ملزم به اجرای مسئولیت های اجتماعی خود می داند چرا که معتقد است، اجرای طرح هایی که به قشر نیازمند کمک می کند نه تنها به رفاه اجتماعی بیشتر برای هموطنان می انجامد بلکه منجر به توسعه کشور نیز خواهد شد.

او با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۹ همکاری این بانک با مشارکت در طرح ایران مهربان و حمایت از ۱۰۰۰ یتیم و فرزند محسنین آغاز شده خاطرنشان کرد در سال جاری نیز قرار است تعداد فرزندان معنوی خود را از ۲۰۰۰ نفر به ۳۰۰۰ نفر افزایش دهد.

در این جلسه، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی با تشکر از اقدامات بانک ایران زمین در جهت حمایت از قشر نیازمند و حمایت از ۹۰۰ یتیم در استان تهران گفت:
ایجاد روابط دوسویه بین کمیته امداد و بانک ایران زمین در این سال ها گامی موثر در روند خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه بوده است که امیدواریم این حمایت ها در سال های آتی نیز ادامه داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.