خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۰۱۴۰

تفاوت هتل‌ها و سوئیت‌های کیش از نظر قیمت و قوانین

تفاوت هتل‌ها و سوئیت‌های کیش از نظر قیمت و قوانین

کسل کننده‌ است! می‌دانم که دوست دارید مقاله‌ای راجع به موضوعات مهم‌تر مانند قیمت تور های کیش یا برنامه‌های تفریح‌ و گردش در این جزیره بخوانید. اما کافیست تصور کنید هتل محل اقامت شما در جزیره، مناسب استراحت نباشد، یا اینکه فرزندان‌تان بخاطر کوچک بودن فضای اتاق هتل نتوانند بازی کنند. شاید هم نمی‌دانید که اقامت در هتل‌ها و سوئیت‌های کیش چه تفاوتی دارد. در هر صورت برای یک انتخاب خوب، باید از کیفیت سوئیت‌، هتل و تفاوت‌های آن‌ها آگاه باشید.

کسل کننده‌ است! می‌دانم که دوست دارید مقاله‌ای راجع به موضوعات مهم‌تر مانند قیمت تور های کیش یا برنامه‌های تفریح‌ و گردش در این جزیره بخوانید. اما کافیست تصور کنید هتل محل اقامت شما در جزیره، مناسب استراحت نباشد، یا اینکه فرزندان‌تان بخاطر کوچک بودن فضای اتاق هتل نتوانند بازی کنند. شاید هم نمی‌دانید که اقامت در هتل‌ها و سوئیت‌های کیش چه تفاوتی دارد. در هر صورت برای یک انتخاب خوب، باید از کیفیت سوئیت‌، هتل و تفاوت‌های آن‌ها آگاه باشید.

26

مقایسه هزینه‌های اقامت در هتل و سوئیت

در کل بخاطر بالا بودن کیفیت سوئیت‌ها در کیش، قیمت‌شان چندان تفاوتی با قیمت هتل‌ها ندارد. اما از آخر بهار تا انتهای تابستان، بخاطر کاهش تعداد مسافران، قیمت سوئیت‌ها نسبت به هتل‌ها کمی به صرفه‌تر است. همچنین به غیر از قیمت، سوئیت‌ها دارای آشپزخانه هستند. امکان پخت غذا در سوئیت مزیتی است که با آن می‌توانید هزینه‌های رزرو غذا از هتل یا رستوران‌ را از بودجه سفرتان حذف کنید.

آیا قوانین اقامت در هتل با سوئیت متفاوت است؟

بله در هتل‌ها، اگر مسافران یک خانم و آقا باشند، حتما باید مدارک محرمیت یا صیغه‌نامه رسمی به پذیرش هتل تحویل دهند. در حالی که در سوئیت‌های کیش نیازی به ارائه چنین مدارکی نیست. همچنین در اتاق هیچ هتلی نمی‌توان از قلیان و سیگار استفاده کرد. اما در اکثر سوئیت‌های کیش مسافران می‌توانند با کسب اجازه از صاحب خانه، سیگار یا قلیان بکشند. از طرف دیگر امکان ورود حیوانات خانگی به هتل‌ها وجود ندارد. در حالی که در بعضی از سوئیت‌ها مسافران می‌توانند حیوانات خانگی‌شان را همراه خودشان ببرند. تنها شباهت میان قوانین هتل و سوئیت، یکی بودن ساعت تحویل دادن و تحویل گرفتن اتاق‌هاست.

فضای باز سوئیت‌ها مناسب سفر‌های گروهی

اگر تعداد شما در اتاق هتل ۳ نفر باشد،‌ فضای اتاق برای شما کوچک خواهد بود. همچنین ممکن است برای تعویض لباس‌ در کنار همسفران‌تان نیاز به حریم شخصی داشته باشید. در این حالت سوئیت گزینه بهتری نسبت به هتل است. در سوئیت از اتاق نشیمن و اتاق خواب جداگانه برخودار خواهید بود. همچنین در سفرهایی با تعداد همسفران بیش از ۴ نفر، برای رزرو هتل نیاز به رزرو ۲ اتاق جداگانه یا بیشتر دارید. در حالی که با رزرو سوئیت، تمام همسفران شما می‌توانند تا حداکثر 10 نفر در یک واحد سوئیت در کنار همدیگر اقامت داشته باشند.

رزرو هتل برای مسافران کم جمعیت

مسافران کم تعداد در صورت نیاز به امکانات سوئیت‌های شخصی می‌توانند از سوئیت‌های یک خواب استفاده کنند. البته با نگاه اقتصادی‌تر و مقایسه قیمت هتل و سوئیت شخصی، اتاق هتل برای ۲ نفر به صرفه‌تر از اجاره سوئیت خواهد بود.

تفاوت سوئیت هتل با سوئیت‌های شخصی در کیش

سوئیت‌های هتل مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت هستند. این سوئیت‌ها بر خلاف اتاق‌های عادی هتل، دارای اتاق خواب، نشیمن و آشپزخانه جداگانه هستند. از آشپزخانه سوئیت هتل‌ها فقط می‌توانید برای شستشوی ظروف یا دم کردن چای استفاده کنید و  اجازه پخت غذا ندارید. اما در سوئیت‌های شخصی شما می‌توانید در آشپزخانه غذا بپزید. همچنین سوئیت‌ هتل‌ها تابع قوانین همان هتل هستند در حالی که بعضی از محدودیت‌ها در سوئیت‌های شخصی وجود ندارد. سایر امکاناتی که سوئیت‌های هتل‌ها نسبت به اتاق‌های معمولی دارند شامل:

  • حمام بعضی از سوئیت‌ها دارای وان یا جکوزی است.
  • بعضی از سوئیت‌ها دارای تراس و بالکن هستند.
  • در اتاق خواب بعضی از سوئیت‌ هتل‌ها حمام و دسشویی جدا از سایر بخش‌های سوئیت وجود دارد.27

 

مقایسه امکانات هتل و سوئیت شخصی در کیش

تمام هتل‌های کیش دارای رستوران هستند. در رستوران همه هتل‌های کیش، وعده صبحانه رایگان است. در بعضی از هتل‌های هافبورد کیش مانند هتل ترنج، وعده ناهار نیز رایگان ارائه می‌شود. در نتیجه می‌توان تور کیش از مشهد با صبحانه ناهار را با بعضی از هتل‌های کیش رزرو کرد. در حالی که در سوئیت‌ها خبری از رستوران نیست. با این حال گفتیم که با پخت غذا در آشپزخانه سوئیت می‌توانید هزینه‌های خورد و خوراک‌تان را کاهش دهید. از طرف دیگر می‌توانید بصورت روزانه با استفاده از خدمات روم سرویس هتل، در خواست نظافت اتاق، تعویض ملحفه و لوازم بهداشتی برای حمام سفارش دهید. در حالی که در سوئیت‌های کیش از خدمات نظافت روزانه اتاق برخوردار نیستید.

امکانات مخصوص به هتل‌ها در کیش

در بعضی از هتل‌های 4 و 5 ستاره از خدماتی مانند سونا، جکوزی، استخر، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، اتاق جلسات اداری و سالن کنفرانس برخوردار خواهید بود. در حالی که چنین امکاناتی بطور خاص در سوئیت‌ها در دسترس نیستند.

سوئیت‌های ویلایی و مزیت‌شان نسبت به هتل‌های لوکس

در بعضی از سوئیت‌های ویلایی، استخر و جکوزی شخصی تعبیه شده است. همچنین میز بیلیارد که در هتل‌ها برای استفاده از آن باید هزینه بپردازید، در سوئیت‌های ویلایی یا سوئیت‌های 4 خواب بصورت رایگان در دسترس هستند. علاوه بر آن در تراس سوئیت‌های ویلایی می‌توانید کباب بپزید و دور هم جمع شوید. اما چنین امکاناتی در اتاق‌ و سوئیت‌های هتل در دسترس نیستند.

نحوه پیدا کردن محل اقامت مورد نیازتان در کیش

می‌توانید با جستجو در اینترنت، اقامتگاه مورد نظرتان را بیابید. با این حال، خدمات اینترنتی در بسیاری از شرایط ناکارآمد هستند. به عنوان مثال، احتمال دارد که عکس‌های اتاق یک هتل  مربوط به زمان تاسیس آن باشد و شما بخاطر دیدن عکس‌‌ اتاق‌های تمیز، آن هتل را رزرو کنید. اما با رفتن به هتل از بی کیفیت بودن اتاق‌های هتل متعجب شوید. یا به عنوان مثالی دیگر، برای رزرو یک سوئیت، نظرات مسافران درباره آن سوئیت را مطالعه می‌کنید. اما با مطالعه نظرات متضاد سردرگم می‌شوید. شاید هم درباره ویژگی خاصی از هتل که مد نظر شماست، نظری پیدا نکنید. به همین دلیل مشاوره تلفنی، بهترین راه پیدا کردن محل اقامت مناسب‌ شما در کیش است.

مشاوره رایگان نهال گشت برای رزرو سوئیت و هتل

یکی از خدمات اصلی آژانس گردشگری نهال گشت، ارائه مشاوره تلفنی رایگان به مسافران است. در مشاوره تلفنی، می‌توانید به صورت کامل شرایط مورد نیازتان برای اقامت در کیش را به مشاوره دهندگان توضیح دهید. آن‌ها نیز هتل یا سوئیت متناسب با نیاز شما را پیشنهاد خواهند داد. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 1830-026 تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع از قیمت هتل و سوئیت‌ها یا پکیج‌های مختلف، مانند تور کیش از کرمان و سایر شهر‌ها می‌توانید به سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com مراجعه نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.