کد مطلب: ۸۶۰۴۵۵

ترامپ: می‌خواهند کرونا را بازگردانند

ترامپ: می‌خواهند کرونا را بازگردانند

ترامپ این بار در ادعایی جدید مطرح کرده است چپ‌گرایان تلاش می‌کنند تا با هراس‌افکنی درباره سویه‌های جدید کووید۱۹ که در راه است محدودیت‌های اجباری کووید را دوباره بازگردانند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا ادعا کرد: چپ‌گرایان دیوانه به شدت تلاش می‌کنند تا با هراس‌افکنی درباره سویه‌های جدید کووید۱۹ که در راه است، قرنطینه‌ها و محدودیت‌های اجباری کرونا را دوباره بازگردانند.

او ادامه داد: آنها می‌خواهند تنش‌های عصبی کرونا را از سر بگیرند تا بتوانند محدودیت‌های بیشتر، سانسور بیشتر، صندوق‌های غیرقانونی بیشتر، برگه‌های رای پستی بیشتر و تریلیون‌ها دلار بابت پرداخت به متحدان سیاسی خود در انتخابات ۲۰۲۴ را توجیه کنند.

فقط من می‌توانم در انتخابات 2024 پیروز شوم

ترامپ همچنین مدتی پیش در حال سخنرانی در یک نشست انتخاباتی که با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی حزبی در آیووا بود شرکت کرده بود.

ویل هرد، نماینده سابق کنگره از تگزاس به خاطر این که گفت آقای ترامپ برای زندان نرفتن دوباره کاندیدا شده، توسط حضار هو شد.

تحقیقات دادستانی فدرال در مورد آقای ترامپ و اسناد محرمانه‌ای که او در محل اقامتش داشت ادامه دارد، اما او کماکان نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان به شمار می‌رود.

به نقل از انتخاب او اصرار دارد که به مبارزات انتخاباتی خود ادامه خواهد داد، حتی اگر در مورد هر یک از اتهامات جنایی که با آن مواجه است مقصر دانسته شود.

دونالد ترامپ در جمع جمهوری‌خواهان گفته است که او تنها نامزدی است که می‌تواند در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پیروز شود و به همین دلیل است که او با طیف وسیعی از اتهامات جنایی و مدنی مواجه شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.