خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۴۸۵۸۷

افتتاح خط انتقال تصفیه‌خانه گرمسار به ایوانکی با حضور وزیر نیرو

افتتاح خط انتقال تصفیه‌خانه گرمسار به ایوانکی با حضور وزیر نیرو

پروژه خط انتقال آب ایستگاه پمپاژ و مخازن بتنی از تصفیه‌خانه گرمسار به ایوانکی با حضور حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو انجام شد.

غلامرضا کاتب، نماینده گرمسار و آرادان در حاشیه این آیین اظهار کرد: این پروژه با هدف تامین آب شرب شهرهای آرادان و ایوانکی به میزان سالانه سه میلیون متر مکعب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با اشاره به حجم کار انتقال این منبع آبی تصریح کرد: انتقال آب از تصفیه‌خانه گرمسار تا شهرهای آرادان و ایوانکی به طول حدود ۳۲ کیلومتر است که کار اجرایی آن با تلاش مسئولان به سرانجام رسید.

نماینده گرمسار و آرادان با اشاره به منابع اعتباری هزینه‌شده در این طرح گفت: این پروژه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز دو شهرستان گرمسار و آرادان به منابع آب برای رونق اقتصادی و رفع نیاز شرب برخی مناطق افزود: با اجرای این طرح، آب مطمئن در افق سال ۱۴۱۰ برای محدوده طرح تامین می‌شود.

کاتب با اشاره به برخی مشخصات این ططرح که از مطالبات مردم بوده، افزود: ایستگاه پمپاژ این پروژه بیش از 350 متر ارتفاع داشته و ظرفیت آن ۱۱۰ لیتر در ثانیه است.

این نماینده بر لزوم رفع مشکل کم‌آبی منطقه تاکید کرد و افزود: با توجه به صنعتی بودن شهرستان و تعدد شهرک‌های صنعتی در گرمسار، ایوانکی و آرادان باید برای رفع نیازهای این بخش نیز چاره‌جویی شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.