کد مطلب: ۸۴۲۸۶۹

رد پای علی لاریجانی در انتخابات مجلس

رد پای علی لاریجانی در انتخابات مجلس

تحرکات اخیر علی لاریجانی و نزدیکانش نشان می‌دهد که احتمال ارائه لیست انتخاباتی ازسوی او جدی‌تر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رصد تحرکات اخیر علی لاریجانی و نزدیکانش نشان می‌دهد احتمال ارائه لیست انتخاباتی ازسوی او جدی‌تر شده است.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که او به آذری‌جهرمی پیشنهاد حضور در انتخابات مجلس را داده است.

در همین حال بسیاری بیانیه اخیر علی لاریجانی را در محکومیت قرآن‌سوزی و حمایت از پیشنهاد سیدحسن نصرالله در اخراج سفرای سوئد از کشورهای اسلامی را دلیلی بر فعال شدن مجدد او در فضای سیاسی کشور قلمداد می‌کنند.

همزمان با این اخبار، گزارش‌های رسیده از فعال شدن حسن روحانی و نزدیکانش برای رسیدن به یک لیست انتخاباتی حکایت می‌کند. از سوی دیگر فعالیت محمدباقر قالیباف و نزدیکانش برای انتخابات مجلس نیز قوت گرفته است.(دنیای اقتصاد)

چندی پیش تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، زمزمه‌ها برای شرکت برخی از فعالان سیاسی از جمله حسن روحانی و علی لاریجانی در رسانه‌ها مطرح شده است.

وب‌سایت حسن روحانی اخیرا به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این سایت دی‌ماه سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد، اما در روزهای اخیر به صورت رسمی با یادداشتی از روحانی فعالیت رسمی خود را شروع کرد.

روحانی در یادداشتی درباره فعالیت این وب‌سایت نوشت که نگاه این وب‌سایت صرفا به گذشته نیست و پیش‌بینی فضای فردا و ارائه راهکار و برنامه برای رفع مشکلات مردم است. راه‌اندازی این سایت در کنار جلسات او با وزرا و معاونان خود در دوره ریاست جمهوری به شایعات انتخابات دامن زده است.

برخی بر این باورند که فعالیت‌های اخیر روحانی برای آماده شدن در انتخابات اسفندماه است. در کنار حسن روحانی، زمزمه‌هایی نیز برای ورود علی لاریجانی به انتخابات در برخی رسانه‌ها مطرح شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.