خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۱۰۲۸۰

رهبر انقلاب: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

رهبر انقلاب: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

رهبر انقلاب اسلامی تصریح کردند: انتخابات نشانه‌ی اراده و تصمیم گیری مردم است، هر چه مجلس قوی‌تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است و اهمیت مرحله‌ی دوم انتخابات کمتر از مرحله‌ی اول نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز،  آیت‌الله خامنه‌ای پس از حضور در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشتند: انتخابات فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم است. انتخابات نشانه‌ی حضور مردم است، نشانه‌ی اراده و تصمیم گیری مردم است. بنابراین وظیفه‌ی ملّی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد، کار بکند و به مقاصد بزرگ نزدیک بشود، این است که در انتخابات شرکت کنند. مرحله‌ی اول و دوم انتخابات هیچ فرقی با هم ندارد. همان اهمیتی که مرحله‌ی اول دارد مرحله‌ی دوم هم دارد.

ایشان افزودند: شما در مرحله‌ی اول، تعدادی را انتخاب کردید و فرستادید به مجلس؛ لکن ظرفیت همچنان تمام نشده است. در مرحله‌ی دوم، ظرفیت را تکمیل می‌کنید. اگر چنانچه ما آنجا شرکت کردیم -فرض کنید در تهران- تعدادی را انتخاب کردیم و و بقیه ماندند و شرکت نکردیم، درواقع کار را کأنه نیمه تمام رها کردیم.

بنابراین اهمیت مرحله‌ی دوم کمتر از مرحله‌ی اول نیست.

رهبر انقلاب تصریح کردند: ان‌شاءالله که مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رأی بدهند و مجلس را تکمیل کنند. هر چه رأی بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است. هر چه مجلس قوی‌تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.