کد مطلب: ۹۰۶۷۵۷

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود

امام جمعه اردبیل گفت: عملیات وعده صادق نه تنها غرور مقدس ایرانی‌ها بلکه غرور مقدس یک و نیم میلیارد مسلمان را احیا کرد و بارقه امید در دل تمام مسلمان‌ها روشن شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: در این گونه عملیات که فاصله حدود دو هزار کیلومتر است دشمن به راحتی متوجه می‌شود که پهبادها و موشک‌ها می‌آیند در نتیجه کاملاً مجهز و آماده می‌شود که آن‌ها را ساقط کند، اما به اعتراف خود اسرائیل درصد مهمی از پهبادها و موشک‌ها از موانع بسیار پیشرفته عبور کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل افزود: عبور ایران از سپر هوایی غیر قابل نفوذ آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان که در اردن و در خط مقدم دفاع از اسرائیل بودند یک پیام وحشتناک برای آن‌ها دارد و آن دسترسی ایران به تکنولوژی بسیار برجسته نظامی است.

غربی‌ها می‌توانستند با محکوم کردن حمله به کنسولگری جلو واکنش ایران را بگیرند

امام جمعه اردبیل با اشاره اظهار کرد: آمریکا و اروپا نتوانستند جلوی موشک‌های ایران را بگیرند با اینکه به تعبیر خودشان در یک شب یک میلیارد دلار برای سرنگون‌سازی موشک‌ها و پهبادهای ایرانی صرف کردند آن‌ها به راحتی می‌توانستند از شلیک موشک‌ها جلوگیری کنند و آن محکوم کردن حمله اسرائیل به کنسولگری ایران بود.

حمله به کنسولگری ایران تله دست راستی‌های کابینه نتانیاهو بود

امام جمعه اردبیل گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق تله بزرگی برای نتانیاهو بود که آن را تندروهای دست راستی کابینه اسرائیل طراحی کردند و حالا آن‌ها قصد دارند نتانیاهو را به یک تله بسیار بزرگتر وارد کنند و آن حمله به ایران است این حمله قطعاً به مصلحت اسرائیل و آمریکا نخواهد بود و عکس‌العمل ایران مساوی با سقوط کابینه نتانیاهو و مقدمه برای سقوط اسرائیل خواهد بود.

آیت‌الله عاملی گفت: اسرائیل در برابر انتقام ایران گفته باید سپاه ایران را به عنوان یک مجموعه تروریستی ثبت کنند. این سخن اسرائیل تمسخر بزرگی را در کشورهای مختلف علیه اسرائیل درست کرد سوال همه این است که چگونه قاتل ۳۴ هزار زن و کودک تروریست نیست، اما سپاه که در برابر حمله به خاک ایران و به شهادت رساندن فرماندهان عکس العمل نشان داده تروریست است مگر اینکه معتقد باشیم که مفاهیم سیاسی هم تحریف شده و مبنای جدیدی بر مبنای مصالح استکبار جهانی پیدا کرده است.

وی گفت: جای تاسف است که اسرائیل اعلام کرده حمله ایران را با ترور شخصیت‌های ایرانی جواب خواهد داد این سخن اقرار کامل از طرف خود اسرائیل است که این رژیم یک تروریست دولتی است و جای تعجب است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها این سخن را محکوم نمی‌کنند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب از امروز جمعه کل دنیا را پر کرد که اسرائیل به ایران حمله کرده است این اعلام مصرف داخلی برای اسرائیل دارد و تلاش برای اعلام این مطلب است که به دنیا بگوید ما در برابر ایران ساکت نماندیم! این دروغ بزرگ هم یک مسخره بزرگی است و هم نشان ضعف و زبونی اسرائیل را می‌رساند تا قدرت اسرائیل.
ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود و حالا تمام رسانه‌های دنیا سوال می‌کنند که مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.