کد مطلب: ۲۲۲۲۹۳

رئیس صنعت، معدن و تجارت بوشهر:

حمایت از کالای ایرانی زمینه‌ساز بهبود اشتغال و تولید می‌شود

حمایت از کالای ایرانی زمینه‌ساز بهبود اشتغال و تولید می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: حمایت از کالای ایرانی زمینه‌ساز بهبود اشتغال و تولید در کشور خواهد شد.

سید حسین حسینی محمدی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: تولید داخلی یکی از برنامه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است که در سطح کشور به عنوان یک ضرورت مهم در دستور کار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی به تلاش‌های صورت گرفته برای تحقق اهداف مورد نظر در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: رفع مشکلات تولید و رونق کسب‌وکار به عنوان یکی از مهمترین کارها طی سال گذشته در دستور کار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به نقش مهم مسائل اقتصادی در جامعه اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین موضوعات در کشور موضوع اقتصاد و اشتغال است که باید توجه و نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و همه ملت ایران با خرید کالای تولید داخل یا کالاهای که در کشور مونتاژ می‌شود باعث رونق اقتصادی شوند.

حسینی محمدی بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی باعث بازارپذیری محصولات داخلی، ارتقای کیفیت محصولات و رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازار داخلی و خارجی، افزایش صادرات غیر نفتی و بهبود تراز تجاری کشور عزیزمان ایران می‌شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.