خبر مهم:

کد مطلب: ۳۵۶۶۶۷

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

هر گروهی در انتخابات اتاق رای آورد قابل احترام است

هر گروهی در انتخابات اتاق رای آورد قابل احترام است

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران می‌گوید: فعالان بخش‌خصوصی تیم یا گروهی که منسجم، هدف و دارای برنامه‌ریزی هستند را بیشتر مورد حمایت قرار خواهد داد.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران ضمن ابراز خوشنودی از حضور پر رنگ فعالان اقتصادی در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی به تجارت‌نیوز گفت: باتوجه به شرایط حساس کشور در حوزه اقتصادی و تحریم‌ها حضور پر شور دارندگان کارت بازرگانی می‌تواند به برندگان این انتخابات دل گرمی بیشتری دهد.

محمد لاهوتی افزود: تاکنون استقبال خوبی از سوی فعالان اقتصادی نسبت به نهمین دوره انتخابات شده است. امیدواریم در این دوره حضور فعالان اقتصادی بیشتر از دوره‌های گذشته باشد. معتقدیم که فعالان بخش‌خصوصی تیم یا گروهی که منسجم، هدف و دارای برنامه‌ریزی هستند را بیشتر مورد حمایت قرار خواهد داد؛ چرا که جامعه از موضوع‌های حاشیه‌ای خسته است و بیشتر به دنبال آن است تا بتواند صدایش را جهت مطالبه‌گری به حاکمیت برساند.

او در پاسخ به این پرسش که در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی کدام گروه پیروز انتخابات است؟ گفت: خودم از اعضای گروه ائتلاف برای فردا هستم اما هرکس از منتخبانی و دارندگان کارت بازرگانی رای بیاورند قابل احترام است و باید به قانون تمکین کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.