فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۲۰۱۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۰ میلیونی برگشت

قیمت طلا و سکه امروز 30 اردیبهشت 1403 / سکه امامی به کانال ۴۰ میلیونی برگشت

​قیمت طلا و سکه در دومین روز معاملاتی هفته روند متوازنی نداشت و حباب سکه به بازار روند داد. قیمت طلا و سکه امامی امروز افزایشی شد و برخی از قطعات سکه با کاهش ارزش بازگشایی شدند. قیمت دلار امروز کاهشی است و بازارهای جهانی نیز در تعطیلات پایانی هفته قرار دارند و بر همین اساس، تاثیری در بازار طلای داخلی ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه روز یکشنبه هر سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی را تجربه کرد. تلرانس افزایش قیمت در بازار طلا ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی و کاهش‌ قطعات سکه نیز اندک بود.

Screenshot 2024-05-19 at 1.08.59 PM

گفتنی است امروز قیمت دلار کاهش پیدا کرد و بازارهای جهانی در تعطیلات پایانی هفته قرار داشتند. به این ترتیب، قیمت اونس جهانی به بازار داخلی خط نداد. روز یکشنبه حباب سکه روند متوازنی نداشت و به بازار داخلی جهت داد. همچنین قیمت اونس جهانی طلا روی رقم ۲۴۱۴ دلاری ثابت است.

قیمت نقره 700 تومان کاهش یافت

قیمت اونس نقره امروز روی رقم ۳۱ دلار و ۴۹ سنتی ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۷ هزار و ۶۱۰ تومانی در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۷۰۰ تومان کاهش دارد.

سکه امامی ۳۰۰ هزار تومان گران شد

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت با رشد ۳۰۰ هزار تومانی به کانال ۴۰ میلیون تومانی برگشت. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۴۰ میلیون و ۱۸۲ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار با رقم ۳۷ میلیون و ۲۲۰ هزار تومانی در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۲۰۵ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

شایان ذکر است قیمت نیم‌‌‌سکه و ربع‌سکه نسبت به روز شنبه تغییر قیمت ندارد و به‌ترتیب با رقم‌های ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود. قیمت سکه گرمی با رقم ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی در حال معامله است و با ۱۰۰ هزار تومان افت در دسته کاهشی‌های بازار قرار دارد.

حباب سکه با روند قیمت همراه شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۱۴ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۴۳۶ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۵۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۵۶ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۲۸۶ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز در توازن با قیمت قرار دارد. حباب سکه امامی ۱۰۱ هزار تومان رشد کرده و حباب سایر قطعات کاهشی است. حباب سکه بهار ۳۹۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۹۴ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۳ هزار تومان و سکه گرمی ۱۲۳ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.