کد مطلب: ۸۹۵۰۸۹

محسن رضایی: اضافه شدن ماهی به سفره مردم قیمت گوشت قرمز را کاهش می‌دهد!

محسن رضایی: اضافه شدن ماهی به سفره مردم قیمت گوشت قرمز را کاهش می‌دهد!

محسن رضایی در جریان سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از پرورشگاه‌ ماهی در قفس این منطقه، اظهار کرد: هزاران کیلومتر ساحل دریایی و اقیانوسی در اطراف ایران یک فرصت استثنایی برای کشور است و با این وجود، نباید وضعیت گوشت، غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد. اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره مردم، قیمت گوشت قرمز را نیز کاهش می‌دهد و یا کنترل می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، محسن رضایی گفت: نباید وضعیت غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد و اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره‌ها، قیمت گوشت قرمز را کنترل و به سمت کاهش هدایت می‌کند.

محسن رضایی در جریان سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از  پرورشگاه‌ ماهی در قفس این منطقه، اظهار کرد: هزاران کیلومتر ساحل دریایی و اقیانوسی در اطراف ایران یک فرصت استثنایی برای کشور است و با این وجود، نباید وضعیت گوشت، غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد. اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره مردم، قیمت گوشت قرمز را نیز کاهش می‌دهد و یا کنترل می‌کند.

وی افزود: ماهی در قفس که از ابتکارات وزارت جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی بوده، باید از سوی وزارت جهاد و سایر دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی شود.این پرورشگاه ماهی از سوی تعدادی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس راه‌اندازی شده و دارای بیش از ۱۳۰ قفس است که هرکدام سالانه بیش از ۶۰ تن برداشت دارند.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احمدرستگار

    آقای محسن رضایی لطفاً برای مردم نسخه نپیچید .شما در تیم اقتصادی دولت بودید .اگر نهاده های دام و طیور را فراهم می‌کردید ودست جهاد کشاورزی را از رانت تهی مینمودید .مردم گوشت 150هزار ومرغ 25هزار تومان را تهیه میکردند.

  • ناشناس

    ماهی هم گران است وبعدش هم پول نیست که ماهی بخریم هر چه پول در میاریم همان رور خم خرج میشه