کد مطلب: ۱۳۳۸۲۶

برگزاری پنجمین همایش بین‌المللی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی

برگزاری پنجمین همایش بین‌المللی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی

پنجمین همایش بین‌المللی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، امروز با حضور میهمانانی از کشورهای انگلیس، آلمان، هلند، اسپانیا و با حضور گسترده متخصصان و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در محل پژوهشگاه نیرو برگزار آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، این همایش تخصصی با همت مرکز توسعه فناوری نانوی پژوهشگاه نیرو و همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست‌جمهوری برگزار ‌می‌‌شود.

بر پایه این گزارش، همایش مذکور با هدف تجاری‌سازی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، آینده‌نگاری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، توسعه کاربردهای جدید فناوری نانو در صنعت برق و انرژی و تسهیل ارتباط میان فناوران حوزه نانو و بهره‌برداران این حوزه برپا می‌شود.

1 2

طی سه روز برگزاری این همایش 4 نشست تخصصی با عناوین «کاربردهای فناوری نانو در حوزه‌های تولید برق»، «کاربردهای فناوری نانو در حوزه انتقال نیرو» و «کاربردهای فناوری نانو در حوزه توزیع برق» و یک نشست تخصصی ویژه با عنوان «کاربردهای فناوری نانو در حل معضل ریزگردها در مناطق جنوبی کشور» برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش رویکرد اصلی این کنفرانس برداشتن مرز میان علم و فناوری از طریق بومی‌سازی فناوری نانو و تجاری‌سازی محصولات این حوزه در صنعت برق و انرژی است.

2 2

گفتنی است نمایشگاه جانبی این کنفرانس به مدت سه روز بر پا خواهد بود. شرکت‌کنندگان در نمایشگاه جانبی پنجمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق، با نمونه‌هایی از پروژه‌های انجام شده، با استفاده از فناوری نانو آشنا می‌شوند و می‌توانند با نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند گفتگو و مذاکره کنند.

همایش نامبرده تا روز 28 اردیبهشت ماه سال جاری برپاست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.