کد مطلب: ۷۶۰۷۸۸

عرضه بورسی ۳۰ هزار محصول ایران خودرو تا پایان امسال

عرضه بورسی 30 هزار محصول ایران خودرو تا پایان امسال

با از سرگیری عرضه خودرو در بورس کالا، قرار است ایران‌خودرو از هفته آینده تا پایان سال چهار محصول خود را در بورس کالا به متقاضیان عرضه کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایران خودرو قرار است از هفته آینده عرضه چهار محصول دیگر را در بورس کالا کلید بزند. این خودروساز امروز هم پنج هزار دستگاه تارا دستی در بورس کالا عرضه کرده که با استقبال متقاضیان همراه شده است.

بر این اساس مقرر شده است هفته آینده دو هزار دستگاه تارا دستی و در هفته چهارم اسفندماه نیز دو هزار دستگاه تارا اتوماتیک در بورس کالا عرضه شود.

ایران خودرو همچنین در هفته اول اسفندماه سه هزار و 500 دستگاه پژو ۲۰۷ تیپ ۵ را هم در بورس کالا عرضه می‌کند.

در همین حال برنامه عرضه پژو ۲۰۷ اکسل کاسه‌ای نیز از این قرار است که در هفته اول اسفندماه دو هزار دستگاه، در هفته دوم اسفندماه دو هزار دستگاه، در هفته سوم اسفندماه چهار هزار دستگاه و در هفته چهارم اسفندماه نیز دو هزار دستگاه از این خودرو در بورس کالا عرضه شود تا در مجموع تا قبل از سال جدید ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اکسل کاسه‌ای در بستر بورس کالا عرضه شود.

بر این اساس بورس کالا در هفته سوم اسفندماه میزبان دو هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف فلزی خواهد بود. از سوی دیگر تا پایان سال جاری پنج هزار دستگاه دنا پلاس دستی اکسل کاسه‌ای در بورس کالا عرضه می‌شود که عرضه دو هزار دستگاه در هفته اول اسفندماه، عرضه دو هزار دستگاه در هفته دوم اسفندماه و عرضه هزار دستگاه در هفته چهارم اسفندماه خواهد بود.

همچنین در هفته دوم اسفندماه دو هزار دستگاه دناپلاس توربو اتوماتیک و همچنین در هفته چهارم اسفندماه هزار دستگاه از این خودرو در بورس کالا عرضه می‌شود.

گروه هایما نیز در هفته سوم اسفندماه دو هزار دستگاه در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

بنابراین بورس کالا در هفته چهارم بهمن‌ماه میزبان دو هزار دستگاه، در هفته اول اسفندماه میزبان هفت هزار و 500 دستگاه، در هفته دوم اسفندماه میزبان 6 هزار دستگاه، در هفته سوم اسفندماه میزبان هشت هزار دستگاه و در هفته چهارم اسفندماه میزبان 6 هزار دستگاه خودرو از گروه ایران خودرو خواهد بود که جمع این خودروها به ۲۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه می‌رسد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.