خبر مهم:

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۰

لایروبی ۷۳۷۰ متر از کانال های منطقه ۶ تهران

لایروبی 7370 متر از کانال های منطقه 6  تهران

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 از پاکسازی و لایروبی 37 حوضچه اصلی از معابر قلب پایتخت خبر داد و گفت: همچنین در راستای طرح استقبال از بهار و به منظور تسهیل هدایت آب های سطحی هفت هزار و سیصد و هفتاد متر از کانال های سطح منطقه لایروبی شد. به گزارش

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 از پاکسازی و لایروبی 37 حوضچه اصلی از معابر قلب پایتخت خبر داد و گفت: همچنین در راستای طرح استقبال از بهار و به منظور تسهیل هدایت آب های سطحی هفت هزار و سیصد و هفتاد متر از کانال های سطح منطقه لایروبی شد.

به گزارش تجارت نیوز، افشین خدامی با اشاره به حفر 3 چاه جذبی در سطح منطقه اضافه کرد: این سه چاه در خیابان فکوری، خیابان 13 کارگر و خیابان چهارم احمد قصیر حفر شده است.

خدامی در ادامه از احداث کانال زهکش در خیابان هشتم گاندی به متراژ 60 مترمکعب خبر داد و گفت: لایروبی کانال ترابنده از خیابان ولیعصر تا وزرا به مساحت پنجاه مترمکعب صورت گرفته است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به ویژه برنامه های اداره مسیلها و قنوات درسال جدید افزود: بازسازی و لایروبی قنات های موجود در سطح منطقه از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

خدامی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر و در راستای ضرورت تسهیل در رفت و آمد شهروندان، کلیه کانال ها، مسیل ها و انهار سطح منطقه لایروبی و پاکسازی می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.