کد مطلب: ۹۰۸۱۴۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

رالی صعودی بازار ارز دیجیتال نزدیک است؟ / شرایط افزایش قیمت بیت کوین چیست؟

رالی صعودی بازار ارز دیجیتال نزدیک است؟ / شرایط افزایش قیمت بیت کوین چیست؟

با تمرکز بر الگوها و سطوح کلیدی قیمت بیت کوین، تحلیلگر بلانتز افزایش قابل توجهی در روند صعودی قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پی رویداد هاوینگ بیت کوین، بازار رمز ارزها با پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های مختلف از سوی کارشناسان مختلف مملو از نوسان شده است. در میان این نوسانات ، یک تحلیلگر رمز ارز معتبر که با نام مستعار بلانتز شناخته می‌شود، دیدگاهی به‌شدت خوش‌بینانه برای بیت کوین (BTC) و تاثیر بالقوه آن بر بازار رمز ارزها به اشتراک گذاشته است. بلانتز که بیش از ۲۵۷ هزار دنبال‌کننده در پلتفرم اجتماعی X دارد، حرکات قیمت بیت کوین را تحلیل و سطح مقاومت حیاتی را شناسایی کرده است که می‌تواند زمینه‌ساز یک رالی جالب توجه در بازار باشد.

GL5dyVmaMAAGyFx

شکست احتمالی بیت کوین

بلانتز یک الگوی مثلث متقارن در نمودار دوساعته بیت کوین نشان داده است. این الگو نقطه مهمی است زیرا می‌تواند نشانه‌ای از روند صعودی یا نزولی باشد. سناریوی صعودی زمانی رخ می‌دهد که قیمت بیت کوین از خط روند بالایی عبور کند و برعکس، نتیجه نزولی از شکست قیمت به خط روند پایینی حاصل می‌شود. بر اساس تتحلیل بلانتز، اگر قیمت بیت کوین با موفقیت از سطح مقاومت 67 هزار دلار عبور کند، قیمت می‌تواند به روند صعودی چشمگیری نه تنها در بیت کوین بلکه در کل بازار ارز دیجیتال منجر شود. در زمان نگارش این گزارش، بیت کوین با قیمت ۶۶,۴۵۵ دلار معامله می‌شود.

GL5cNmcaoAASZZJ

تحلیل سایر رمز ارزها و میم کوین‌ها

علاوه بر بیت کوین، بلانتز نیز توجه خود را به سایر رمز ارزها و میم کوین‌های خاصی مانند Dogwifhat (WIF) مبتنی بر سولانا و (PEPE) جلب کرده است. برای WIF، بلانتز در نظر دارد این کوین در آستانه یک شکست پس از تشکیل الگوی مثلث صعودی طی دو هفته در نمودار چهارساعته است. WIF در حال حاضر با قیمت ۳.۳۸ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد برای حرکات قیمتی احتمالی آماده است، به شرطی که بتواند الگوی خود را حفظ کند و به تناسب آن صعود خود را انجام دهد.

مسیر قیمت Pepe

در مورد میم کوین Pepe، تحلیل بلانتز نشان می‌دهد روند صعودی امیدوارکننده‌ای وجود دارد. او مشاهده می‌کند که Pepe یک الگوی سه‌موجی به سمت پایین را تکمیل کرده که در سطح بازگشت فیبوناچی ۰.۶۱۸ به پایان رسیده است. از این موقعیت، بلانتز پیش‌بینی می‌کند Pepe ممکن است تقریباً ۶۶ درصد افزایش یابد و به قیمت حدود ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار برسد.

احساسات بازار و چشم‌انداز

تحلیل‌های ارائه‌شده از سوی بلانتز بازتابی از احساسات گسترده‌تر در میان علاقه‌مندان به رمز ارزها و سرمایه‌گذاران است که به‌شدت به الگوهای تکنیکال علاقه‌مند هستند و ممکن است حرکات قیمتی آینده را پیش‌بینی کنند. همان‌طور که بیت کوین به سطوح مقاومت حیاتی خود نزدیک می‌شود، توانایی آن برای شکست مقاومت‌ها می‌تواند "کل بازار را به پرواز درآورد". 

در حالی که بازار به هضم تاثیرات هاوینگ بیت کوین و اثر آن بر دینامیک‌های عرضه ادامه می‌دهد، تحلیل‌های معامله‌گران باتجربه مانند بلانتز دیدگاه‌های ارزشمندی در مورد جهات بالقوه بازار ارز دیجیتال ارائه می‌دهند. اینکه آیا بیت کوین می‌تواند از سطح مقاومت مورد انتظار عبور کند هنوز مشخص نیست، اما شرایط برای حرکات قابل توجه در فضای کریپتو، که به‌شدت تحت تاثیر الگوهای تکنیکال و احساسات معامله‌گران است، مساعد به نظر می‌رسد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.