خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۹۲۸۸

رئیس مایکروسافت: به امنیت بیشتر بها دهید

رئیس مایکروسافت: به امنیت بیشتر بها دهید

اگر با نوعی موازنه بین امنیت و اولویت‌های دیگر روبرو شدید، پاسخ شما کاملاً واضح است: امنیت را انتخاب کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، مایکروسافت پس از حملات سایبری که در سال‌های اخیر علیه آن شده بود، اکنون در حال اصلاح و بازنگری فرایندهای امنیتی خود است. «ساتیا نادلا»، مدیرعامل شرکت، در یادداشتی به کارمندان مایکرو‌سافت گفته است که اکنون امنیت «اولویت اصلی» آن‌ها محسوب می‌شود.

براساس یادداشت داخلی مایکروسافت که ورج آن را دریافت کرده است، نادلا به تمام کارکنان این موضوع را اعلام کرده که اکنون باید امنیت را بیش از هر چیز دیگری در اولویت‌های خود قرار دهند.

یادداشت مدیرعامل مایکروسافت به شرح زیر است:

«اگر با نوعی موازنه بین امنیت و اولویت‌های دیگر روبرو شدید، پاسخ شما کاملاً واضح است: امنیت را انتخاب کنید. در برخی موارد، این موضوع به معنای اولویت‌دادن به امنیت بر وظایف دیگری است که انجام می‌دهیم، مانند انتشار ویژگی‌های جدید یا ارائه پشتیبانی مداوم برای سیستم‌های قدیمی. این نکته [امنیت] کلید اصلی ارتقای کیفیت و قابلیت پلتفرم‌های ما است، به‌طوری که بتوانیم از دارایی‌های دیجیتال مشتریان خود محافظت کنیم و دنیای امن‌تری برای همه بسازیم.»

نادلا از کارمندان شرکت می‌خواهد که «با دقت فنی و عملیاتی» به چالش‌های مربوط به بازنگری فرایندهای امنیتی آن بپردازند و حتی به هر خط از کدها به‌عنوان فرصتی برای بهبود امنیت مایکروسافت نگاه کنند.

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.