خبر مهم:

کد مطلب: ۲۲۰۹۴۹

ساخت ۲ پایگاه داده جدید مایکروسافت در آلمان

ساخت 2 پایگاه داده جدید مایکروسافت در آلمان

مایکروسافت از افتتاح دو پایگاه داده با سرمایه‌گذاری بیش از 100 میلیون یورو در آلمان خبر داد.

مایکروسافت از افتتاح دو پایگاه داده با سرمایه‌گذاری بیش از 100 میلیون یورو در آلمان خبر داد، این سرورها در اختیار کاربران سرویس ابری اژور خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سال گذشته مایکروسافت اعلام کرده بود که احداث این دیتاسنترها در آلمان برای اولین بار به درخواست کاربران و برای رفع نیازهای آنان بوده‌است. این سرورها خصوصیات متفاوتی در مقایسه با دیگر موارد موجود در قاره اروپا دارند.

مایکروسافت از افتتاح دو پایگاه داده با سرمایه‌گذاری بیش از 100 میلیون یورو در آلمان خبر داد، این سرورها در اختیار کاربران سرویس ابری اژور خواهد بود.

سال گذشته مایکروسافت اعلام کرده بود که احداث این دیتاسنترها در آلمان برای اولین بار به درخواست کاربران و برای رفع نیازهای آنان بوده‌است. این سرورها خصوصیات متفاوتی در مقایسه با دیگر موارد موجود در قاره اروپا دارند.

اطلاعات مشتریان در این دیتاسنترها توسط سیستم بین‌المللی T-Systems و یک شرکت مستقل آلمانی از زیرمجموعه‌های شرکت Deutsche Telekom مدیریت می‌شود.

این نحوه مدیریت باعث می‌شود که کنترل بیشتری بر روی داده‌های کاربران انجام شود هر چند که دسترسی به داده‌ها بدون اجازه کاربران ممکن نیست.

خدمات ابری و تجاری مایکروسافت در این دیتاسنترها مطابق با قوانین مربوط به نحوه مدیریت داده‌ها در آلمان است و به مشتریان گزینه‌های بیشتری در مورد مکان و نحوه پردازش اطلاعات می‌دهد.

منبع: زومیت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.