خبر مهم:

کد مطلب: ۲۵۲۸۴۰

علت افزایش محبوبیت مایکروسافت در میان نسل جوان

علت افزایش محبوبیت مایکروسافت در میان نسل جوان

نرم‌افزارهای مایکروسافت نسبت به سایر برنامه‌های مشابه و جایگزین در میان جوانان از استقبال بسیار بیشتری برخوردار شده است.

با اینکه بخت با مایکروسافت در توسعه سیستم عامل ویندوز فون مخصوص گوشی‌های هوشمند یار و همراه این غول تکنولوژی آمریکایی نبود، اما بنابر تازه‌ترین گزارش‌های منتشره از سوی موسسه تحقیقاتی YouGov، افزایش محبوبیت و کاربرد نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس ورد، اکسل، پاورپوینت و وان نوت نشان می‌دهد که محبوبیت و استقبال از مایکروسافت در مقایسه با سایر برندهای رقیب و همتای خود پیشی گرفته و افزایش قابل ملاحظه یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براین اساس کاربران در محل کار، خانه و محل تحصیل و دانشگاه خود ترجیح می‌دهند که محصولات و نرم‌افزارهای مایکروسافت را برروی رایانه و لپ‌تاپ‌های خود دانلود، نصب و استفاده کنند.

البته به عقیده برخی از کارشناسان، علت این محبوبیت می‌تواند به گسترش استفاده از سیستم عامل محبوب و پرطرفدار ویندوز بازگردد چراکه تعداد بسیار زیادی از رایانه‌ها در جهان از ویندوز بهره می‌برند.

مایکروسافت بعنوان توسعه‌دهنده سیستم عامل ویندوز، گاهی نسخه‌های به‌روزرسانی جدیدی از آن را منتشر و ارائه می‌کند تا علاوه بر افزودن قابلیت‌های جدید، رضایت و نظر خیل عظیمی از کاربران در جهان را به خود جلب کند.

حالا بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که جوانان در محل کار و تحصیل خود به منظور انجام فعالیت‌های روزمره و کاری خود ترجیح می‌دهند از نرم‌افزارهای مایکروسافت استفاده کنند تا اینکه به سراغ برنامه‌های کاملا مشابه همچون گوگل داکس و غیره بروند.

منبع: وب سایت phonearena

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.