کد مطلب: ۸۴۵۷۳۹

دستور رئیس‌جمهور در خصوص بورس

دستور رئیس‌جمهور در خصوص بورس

وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد مکلف شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به افت ارزش سهام بازار بورس و وضعیت قرمز این بازار در روزهای اخیر، رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت که بعد از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد وزیر اقتصاد را مکلف به ایجاد شفافیت و تقویت ثبات و رونق بورس کرد.

وی همچنین با تبریک مجدد موفقیت تیم‌های ورزشی و ورزشکاران کشورمان، افزایش حمایت‌های صورت گرفته را در راستای تداوم این موفقیت‌ها خواستار شد.

رئیسی همچنین با تأکید بر پیگیری جدی مصوبات و توافق‌های صورت گرفته در سفرهای دولت چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی، گفت: در عرصه داخلی مردم و در عرصه خارجی مسئولان کشورهای طرف توافق، مجدانه پیگیر اجرای این مصوبات و توافقات هستند. لذا؛ تسریع در اجرای این توافقات و مصوبات، به‌ویژه آن بخش که ناظر به اجرای طرح‌های عام‌المنفعه هستند، باید دستورکار اصلی مسئولان مربوطه باشد.

پیگیری نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان به‌ویژه گندمکاران، مکلف شدن وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد و همچنین سرعت و جدیت بیشتر مسئولان مربوط در پیگیری و اجرای طرح‌های ملی و منطقه‌ای از دیگر تأکیدات رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیأت دولت بود.

رئیس‌جمهور در بخش ابتدایی سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) به جایگاه ایشان در معرفت‌آفرینی و تبیین حقایق قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار کرد: مردم در محرم امسال شکوه عظیمی خلق کردند و جلوه حضور آن‌ها و به‌خصوص جوانان و نوجوانان بسیار چشمگیر و زیبا بود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدادروغگوها رادوست ندارد ..دهانت بنام مبارک امام سجادتطهیرنکن..وعده دروغدربورس دادی واین شده..اموالمون به غارت رفته خدادنیا واخرتت راسیاه کنه.

  • ناشناس

    خدا ازتون نگذره، همین دنیا دار مکافاته

  • یا الله

    جناب آقای رییسی مگر حضرت مستطاب در دوران تبلیغات ریاست جمهوری نگفتید مشکل بورس رو در کمتر از یک هفته حل میکنید ؟ پس چرا به وعده انتخاباتی خود عمل نکردید؟ خودتون بفرمایید چندین هفته از این قول وقرار شما میگذرد؟کلاهتون قاضی کنید چگونه به شما دیگر اطمینان داشته باشیم وبشما اعتماد کنیم؟ وحتی اعتقاد داشته باشیم؟من وخانواده ام که متضرر میلیاردی بورس هستیم بخاطر همین شعار بی عمل به شما رأی دادیم امااا واأسفا ودریغا از ذره ای راستگویی وصداقت , ما امرمون را بخدا واگذار خواهیم کرد , دیدارمون قبر وقیامت وحساب وکتاب وحق الناس تضییع شده ما وشما هم با کرام الکاتبین که مو را از ماست میکشند .والسلام علی من إتبع الهدی

  • ناشناس

    نتیجه برنامه ها رو داریم توی پورتفویمون می بینیم ، نیاز به توضیح نداره .

  • ناشناس

    رئیس‌جمهور بعد از یکسال و اندی یادش اومد در کشور بورس وجود دارد ؟ چه دیر هر روز که دولت با دستور خاصی اهالی بورس را به خاک سیاه می نشاند

  • ناشناس

    رئیس جمهور دستوری وهیچکس هم به حرفش گوش نمیکنه الان 60 روزه به طالبان برای حق آبه دستور داده ولی طالبان مسخره کردن

  • یا الله

    سایت محترم تجارت نیوز شما که مبین ومظهر حقایق فضای مجازی وسانه ای هستید , پس چرا نظرات بنده در مورد منطق رییسی در باره بورس را منتشر نفرمودید؟ بنده این نظرات را از دیشب تا به امروز نگاشته ام

  • یا الله

    تجارت نیوز عزیز لطفا نظرات دیشبم در مورد دستور رییسی در باره بورس رو منتسر فرمایید متشکرم

    • خاتون

      رو اعصابت دارن قیژقاژ میرن
      اعتراضتو میزارن ولی نظرتو نمیزارن !

  • نعمت

    همش میگه باید باید !
    بورس چجوری اصلاح می شود. ادبیات دستوری دارید چرا ؟
    شما مجری قانون هستید نه قانونگزار
    تعجبی هم ندارد از قوه رانت و حق خوری قضائیه آمدید.

  • رضا

    دستور ؟؟؟/ دستور سقوط رو کی صادر کرد ؟ شما خوب میدونید