خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۵۲۹۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

رونق بازار میم کوین ها ادامه دارد؟

رونق بازار میم کوین ها ادامه دارد؟

قیمت برخی از مشهورترین میم کوین‌ های بازار ارز دیجیتال، در شبانه‌روز گذشته کاهش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از بازدهی‌ باورنکردنی برخی از مشهورترین میم کوین‌ های بازار ارز دیجیتال، به نظر می‌رسد این کوین‌ها نتواسته‌اند به رشد قیمتی خود ادامه دهند. برای مثال، قیمت میم کوین WIF در شبانه‌روز گذشته، 13.65 درصد کاهش قیمت پیدا کرده است.

یکی دیگر از مشهورترین میم کوین‌های این بازار میم کوین قورباغه په‌په (PEPE) بود که در زمان عرضه اولیه با موج بالایی از استقبال در این بازار مواجه شد. میم کوین په‌په نیز در شبانه‌روز گذشته 8.48 درصد کاهش قیمت پیدا کرده است. دیگر میم کوین‌های این بازار، BONK نیز 7.84 درصد افت قیمتی را در همین بازه تجربه کرده است. تمام این کاهش قیمت‌ها، زنگ خطری برای این بازار به شمار می‌رود.

در صورتی که روند کاهش قیمتی در این بازار ادامه پیدا کند، تقاضا برای این میم‌ کوین‌ها با افت بالا مواجه خواهد شد و صعود مجدد قیمتی آنها را دچار مشکل خواهد کرد. در ادامه، برخی از این میم کوین‌ها بررسی خواهند شد.

میم کوین PEPE

این میم کوین مشهور که با الهام از میم قورباغه په‌په در آوریل 2023 میلادی عرضه شد، در شبانه‌روز اخیر، موفق به دستیابی به سطح 0.0000080 دلار نشد و در زمان نگارش این گزارش، با قیمت 0.000006971 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته، با 5.33 درصد کاهش قیمت مواجه شده است. با وجود این، نوسانات باند بولینگر از چند روز گذشته، رو به بهبود بوده است.

بر اساس سیگنال‌های باند بولینگر، په‌په ممکن است در سناریوی خوش‌بینانه صعودی، به قیمت 0.0000078 دلار دست پیدا کند. با این حال، در صورت تداوم وضعیت نزولی فعلی، قیمت این میم کوین می‌تواند به محدوده 0.0000067 کاهش پیدا کند. همچنین، اندیکاتور Awesome Oscillator، روند نزولی را برای این میم کوین نشان می‌‌دهد و انتظار می‌روند این روند تا بهبود قیمت ادامه یابد.

میم کوین  په په

میم کوین FLOKI

بر اساس چارت چهارساعته فولکی/ دلار آمریکا، مقامت این میم کوین در محدوده  0.00021 دلار قرار دارد و همین مقاومت مانع حرکت این میم کوین به محدوده 0.00030 دلار شده است. با وجود این، شاخص MFI نشان می‌دهد این میم کوین به سطح اشباع فروش رسیده و ممکن است در ادامه با رشد قیمتی مواجه شود. همچنین شاخص RSI نیز تاییدکننده همین مساله است. در صورت افزایش تقاضا برای این میم کوین، قیمت آن ممکن است به 0.00021 دلار برسد.

میم کوین و ارز دیجیتال

میم کوین BONK

این میم کوین با افت قیمتی شدیدی از ماه مارس تاکنون مواجه شده و قیمت آن از 0.000041 دلار به 0.000022 دلار کاهش پیدا کرده است. با این حال، فیبوناچی اکستنشن نشان می‌دهد این میم کوین ممکن است با بهبود قیمت در کوتاه‌مدت مواجه شود. اما اهداف تعیین‌شده از سوی این اندیکاتور، سطوحی را نشان می‌دهند که این میم کوین تاکنون به آنها دست نیافته است. دیدگاه صعودی قیمت 0.000030 دلار را برای این میم کوین پیش‌بینی می‌کند.

میم کوین و ارز دیجیتال

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.