خبر مهم:

کد مطلب: ۱۳۱۷۷۲

ارائه خدمات به یک هزار کودک در نمایشگاه کتاب

ارائه خدمات به یک هزار کودک در نمایشگاه کتاب

غرفه مادر و كودک در چهار روز اول آغاز به كار سی‌امين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران به یک هزار کودک زیر سه سال خدمات‌رسانی کرد.

رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز با ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب و قابل توجه غرفه‌های مادر و کودک در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: نحوه اطلاع‌رسانی، ارایه خدمات و عملکرد مطلوب مسئولین و دست‌اندرکاران غرفه‌های مادر و کودک سبب شد ظرف مدت 4 روز، غرفه‌های سازمان خدمات اجتماعی میزبان 1000 مادر و کودک زیر سه سال باشد و این نحوه رسیدگی نشان از توجه نهادهای اجتماعی و فرهنگی به مسئولیت‌پذیری اجتماعي دارد.

وی در خصوص ارایه خدمات رایگان به مادران مراجعه‌کننده به غرفه‌های مادر و کودک، افزود: 4 غرفه مجهز به امکانات رفاهی، بهداشتی و… در نقاط پرتردد نمایشگاه کتاب تعبیه شده است و روزانه همزمان با ساعت کاری نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 20 شب، پذیرای مادران و كودكان زیر سه سال است.

قدیمی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته امکانات خدماتی و رفاهی غرفه‌های مادر و کودک نسبت به سال گذشته از تغییرات مثبت و خوبی برخوردار شده که کیفیت مطلوب آنها رضایت‌مندی شهروندان را در پی داشته است.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، ضمن تشریح نحوه خدمات‌رسانی غرفه‌های مادر و کودک به نوزادان زیر 3 سال، تصریح کرد: مراجعین می‌توانند با تکمیل فرم‌های نظرسنجی که توسط تیم متخصص در غرفه‌ها ارزیابی می‌شود، سازمان خدمات اجتماعی را در نحوه خدمات‌رسانی، رفع کاستی‌ها و تحقق خواسته‌های متناسب با شأن خانواده‌های ایرانی یاری دهند.

وی با توجه به حوزه مأموریتی سازمان متبوعش در خصوص خدمات اجتماعی، خاطرنشان کرد: این سازمان با هدف ارتقای رفاه اجتماعى شهروندى، اقدام به برپايى غرفه‌های مادر و كودک در نمايشگاه كتاب شهر آفتاب نموده که خدمات رايگان از جمله تخصيص فضای آرام و ايمن جهت شيردهی، امكان تعويض پوشک و ملزومات مربوطه به مادران داراى فرزند زير ٣ سال ارائه می‌شود.

وی در خصوص راه‌های دسترسي راحت‌تر به غرفه‌های مادر و کودک، گفت: اتاق مادر و کودک در چهار نقطه از نمایشگاه بین‌المللی کتاب جانمایی شده است که شهروندان می‌توانند از طریق نقشه و تابلوهای راهنما به اتاق‌های مادر و کودک شماره 1 به نشانی درب ورودی نمایشگاه، نبش خیابان سوم، شماره 2؛ روبروی ناشران عمومی a٢ نبش خيابان چهارم، شماره 3؛ ضلع شمال نمایشگاه ابتدای خیابان ششم، جنب پست، شماره 4؛ خیابان سوم، انتهای زیرگذر، رو به روی پارکینگ کارکنان، مراجعه و از خدمات رایگان استفاده نمایند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.