کد مطلب: ۱۳۴۲۷۲

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ خبر داد:

راه‌اندازی واحد سلامت در مجموعه شهربانو منطقه ۶

راه‌اندازی واحد سلامت در مجموعه شهربانو منطقه 6

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از راه‌اندازی واحد سلامت در مجموعه شهربانو خبر داد و گفت: مجموعه شهربانو در دور جدید فعالیت‌های خود، خدمات تازه‌ای را به شهروندان ارائه می‌کند که خدمات سلامت‌محور از آن جمله است.

مهرشاد الله‌ویردی در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز ، با بیان اینکه هزینه‌های خدمات سلامت در مجموعه شهربانو بر اساس تعرفه مراکز درمانی خیریه است، گفت: هر روز، پزشک عمومی و پزشک متخصص در مجموعه شهربانو مستقر بوده و خدمات دندانپزشکی نیز ارائه می‌شود.

الله‌ویردی اضافه کرد: مجموعه شهربانو در خیابان کارگر شمالی، خیابان نصرت واقع شده و آماده پذیرایی از علاقمندان است و فارغ از خدمات درمانی، خدمات تفریحی و آموزشی نیز در آنجا ارائه می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 اضافه کرد: مجموعه شهربانو در منطقه 6 بزرگترین مجتمع فرهنگی ورزشی مختص بانوان شهر تهران است.

او با بیان اینکه یکی از برنامه‌های معاونت اجتماعی ارائه خدمات سلامت‌محور و آموزش‌های خودمراقبتی به شهروندان است، گفت: اگر شهروندان اطلاعات اولیه درمانی را داشته باشند می‌توانند از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری کرده و نیازمند دارو و درمان نشوند.

الله‌ویردی توضیح داد: بر همین اساس در تمام خانه‌سراهای منطقه دوره‌های آموزشی پزشکی برگزار شده و در بوستان‌های سطح منطقه نیز به مناسبت‌های مختلف ایستگاه سلامت دائر می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.