خبر مهم:

کد مطلب: ۱۵۷۶۰۴

آمار فروش فیلم‌های سینمایی ایران و جهان در هفته دوم شهریور ۹۶

آمار فروش فیلم‌های سینمایی ایران و جهان در هفته دوم شهریور ۹۶

در هفته دوم شهریور ماه ۹۶ فیلم اکسیدان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران شد و محافظ شخصی هیتمن پس از سه هفته از آغاز اکران همچنان در رتبه اول باکس‌آفیس جهان قرار دارد.

فیلم سینمایی اکسیدان پس از ۱۱ هفته از آغاز اکران به صدر جدول آمار فروش فیلم‌های سینمایی ایران رسید و محافظ شخصی هیتمن پس از سه هفته همچنان در رتبه اول باکس‌آفیس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، در آمار فروش فیلم‌های سینمایی ایران از ۸ تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ فیلم سینمایی «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی فروش خود را به ۹ میلیارد و نیم رساند و بیشترین تماشاگران را در این هفته به خود اختصاص داد.

«ساعت ۵ عصر» مهران مدیری و «سارا و آیدا» مازیار میری دیگر فیلم‌های پرفروش این هفته بودند.

فیلم «تابستان داغ» ساخته ابراهیم ایرج‌زاد در هفته اول اکران خود با اکران در ۵۳ سالن، چهارمین فیلم پرفروش این هفته بود.

در این هفته سینمای ایران، فیلم کمدی «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز وارد جدول اکران شد.

«نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» که پیشتر عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران -از نظر قیمت فروش بلیت- را به دست آورده بود، همچنان پس از ۱۷ هفته و با ۳۴ سالن به اکران خود ادامه می‌دهد.

آمار سینمای ایران ۸-۱۵ شهریور ۹۶

در جدول باکس‌آفیس و آمار فروش فیلم‌های سینمایی جهان نیز «محافظ شخصی هیتمن» پس از ۳ هفته و با فروش ۱۵ و نیم میلیون دلاری از ۱ تا ۷ سپتامبر ۲۰۱۷ و در مجموع با فروش ۶۰ میلیون دلار، پرفروش‌ترین فیلم این هفته بود.

فیلم «آنابل: آفرینش» که در ژانر وحشت ساخته شده با فروش ۱۰ و نیم میلیون دلاری در رتبه دوم فیلم‌های پرفروش باکس‌آفیس جای گرفت.

«دانکرک» ساخته تحسین‌شده و جدیدترین فیلم کریستوفر نولان، پس از ۷ هفته به فروش کل ۱۸۱ میلیون دلار رسید و پنجمین فیلم پرفروش این هفته شد.

قسمت سوم انیمیشن «من نفرت‌انگیز» با ۱۰ هفته و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، جدیدترین فیلم شخصیت مرد عنکبوتی با ۹ هفته نیز در بین ۱۰ فیلم پرفروش این هفته قرار دارند.

باکس‌آفیس ۱-۷ سپتامبر ۲۰۱۷

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.