خبر مهم:

کد مطلب: ۱۵۸۹۷۲

آمار فروش فیلم‌های سینمایی ایران و جهان در هفته سوم شهریور ۹۶

آمار فروش فیلم‌های سینمایی ایران و جهان در هفته سوم شهریور ۹۶

بر اساس آمار فروش فیلم‌های سینمایی در ایران فیلم اکسیدان همچنان به پرفروش بودن ادامه می‌دهد و فیلم آن در سینمای جهان به رتبه ۱ رسید.

بر اساس آمار فروش فیلم‌های سینمایی در هفته سوم شهریور، در سینمای ایران فیلم «اکسیدان» به پرفروش بودن خود ادامه می‌دهد و فیلم وحشت «آن» در هفته اول اکران به صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس رسید.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، در هفته سوم شهریور (۱۵-۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۶)، فیلم کمدی «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی با فروش ۴۹۹ میلیون تومانی فروش کل خود را به ۱۰ میلیارد تومان رساند و مانند هفته قبل در رتبه ۱ پرفروش‌ها جای گرفت.

فیلم «نگار» تازه‌ترین ساخته رامبد جوان با فضایی معمایی و تریلر در نخستین هفته نمایش خود با فروش ۴۱۷ میلیون تومان در رتبه دوم قرار گرفت.

فیلم «ساعت ۵ عصر» مهران مدیری در ادامه سیر نزولی فروش، این هفته با فروش ۳۲۰ میلیون تومان، چهارمین فیلم پرفروش هفته شد.

«نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» هم در هجدهمین هفته اکران به فروش خود ادامه می‌دهد تا همچنان در بین ۱۰ فیلم پرفروش جای داشته باشد.

فیلم «ماجان» ساخته رحمان سیفی آزاد تازه‌ترین فیلمی است که نمایش خود را آغاز کرده است.

فروش سینمای ایران ۱۵ – ۲۱ شهریور

در باکس‌آفیس این هفته و در آمار فروش فیلم‌های سینمایی جهان از ۸ تا ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۷، فیلم ژانر وحتش «آن» که بر اساس یکی از رمان‌های استیون کینگ ساخته شده، در اولین هفته نمایش با فروش ۱۵۸ میلیون دلاری، چند برابر بودجه ۳۵ میلیون دلاری خود فروش کرد و در صدر پرفروش‌ترین‌های سینمای جهان ایستاد.

فیلم «دوباره خانه» با بازی ریس ویترسپون اکران خود را با فروشی ۱۱ میلیون دلاری آغاز کرد و در رتبه دوم باکس‌آفیس این هفته قرار گرفت.

به جز دو فیلم ذکر شده، سایر فیلم‌ها هر کدام با دو پله سقوط در رتبه‌های هفته قبل همچنان به اکران خود ادامه می‌دهند. فیلم ژانر وحشت «آنابل: آفرینش» هفته پنجم، فیلم اکشن «مرد عکنبوتی: بازگشت به خانه» هفته دهم و فیلم جنگی «دانکرک» کریستوفر نولان هفته هشتم اکران را پشت سر گذاشتند.

۸ – ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۷

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.